Een soort hartige taart/pot pie met bloemkool, wortel en aardappel.
Wat leukkkkk!
(Ps heb jij stiekem het vocht van de bruine bonen weggegooid) ![]()
Mijn bb met r:
Leuk dat je het zo snel hebt gemaakt en dat je het lekker vindt!
Nee hahah, had zelfs extra water toegevoegd
(misschien omdat jij het naast de rijst hebt en ik erover heen zie je het niet)
Haha! Oja dat zou kunnen. Bij mij is het haast soep in de pan.
Welke bonen gebruik jij precies? Ik heb het idee dat er verschil is qua smaak van het vocht waar het inzit nl.
Welke bruine bonen gebruik jij dan precies? Want ik vind dat vocht helemaal niet lekker ook niet met smaakmakers. Het is zo vies weeeig.
Pakistaanse dahlsoep
@Koldovstvo Gewoon AH eigen merk. Of Lidl. Maakt niet uit. In andere gerechten gooi ik het altijd weg. Maar niet bij deze, het zorgt echt voor meer smaak en smeuïgheid. Je moet alles dus ook echt goed kruiden en de tomaat moet je niet meer kunnen detecteren. Dan smaakt het echt niet weeïg!
Sommige vegastukjes nemen heel veel vocht op, misschien is dat het?
Ik heb m eergisteren ook (min of meer) gemaakt! Had nog nooit eerder bb met r gemaakt maar door dit topic had ik er zin in dus had eerder deze week al een ander recept gevolgd, ook met kipstukjes. Was prima maar niet bijzonder, maar ik had voor 2 keer gekookt dus de andere helft heb ik aan de hand van jouw recept getweakt en toen was ie echt top! Ik had er naast verse tomaat ook tomatenpuree door, piment, selderij, een bouillonblokje en een Madame Jeanette, maar de donkere sojasaus en five spice maakten m echt (plus veel meer peper dan ik eerst had gedaan)
Wat leuuukkk!
jouw toevoegingen klinken ook lekker zeg. En ja de truc is echt veel meer kruiden dan je zou denken!
Je moet ze ook echt ff lang aanbakken voor je de knoflook en ui erbij doet
Bb met R zoals het halve forum waarschijnlijk!
@ZusjevanJoost dankjewel! Heb zelf het recept nog wat aangevuld met maggie blok, piment korrels en laurierblad.
En half vega kip half tofu, want had ik beide nog. Vond de tofu ook wel goed erbij, misschien volgende keer apart marineren en in de airfryer. Vervolgens in de bonen, dan krijg je misschien wat aangebakken kipstructuur erin.
Helemaal zin dit weer vaker te maken
Ik idd ook en vond het ook zoooo lekker! Idd met bouillonblokje en ik had ketjap manis + sojasaus want had die bijzondere niet in huis.
@Dazed @PaulieBleeker jullie toegevoegde ingrediënten gebruikt mijn schoonmoeder ook altijd, klinkt ook heel lekker!
Auberginerolletjes gevuld met o.a. paneer en spicy mango pickle, kokosdahl en naan
Okonomiyaki! Lekker veel groentjes
De NYT beans
Plaatpizza met tomatensaus, olijven, mozzarella, en bovenop heel veel dunne aubergine met olijfolie en parmezaan
Dutch baby met kersen en vanillesaus. Volgens mij meer bedoeld als toetje maar smaakte ook prima als avondeten