Risotto met tomaat en basilicum.
En allemaal lekkere kaasjes (het is tenslotte weekend) voor later op de avond.
Katsu curry
Deze vandaag gemaakt, heerlijk idd!
Rigatoni met geprakte beyond meat- worst, ui, knoflook, spitskool, tijm, chilivlokken en parmezaan ongeveer
Lasagne
Pompoen-wortelsoep uit de slowcooker met stokbrood
Pita kip met rode bietjes couscoussalade
massaman curry en ik maak ook vast kimchi jjiggae voor morgen
Rijst met paddenstoelen, tofu en gepofte knoflook, wortel met sesamolie, ingelegde komkommer en een miso eitje
Pluimfeest burger op een broodje met sla en een mayo mosterd yoghurt achtige saus, zelfgemaakte ovenfriet en salade
Stamppot spruitjes! Heerlijk.
Geroosterde tomatensoep met stokbrood, dipjes van de markt en wat kaasjes
Pasta bolognese die al de hele dag staat te pruttelen
Waarom ziet mijn eten er altijd zo goor uit? Echt prutjes.
Ik kan best oké koken, maar ik durf soms gewoon niet voor mensen te koken omdat het er zo niet appetijtelijk uitziet.
Vanavond eten we lima bonen, iets met prei, parpika, room en spekjes. Ben echt hard bezig meer bonen te eten, zoh goed moeten zijn voor alles.
Zuurkool met vega spekjes. Ik mis alleen een goede vega rookworst. Die van Unox vond ik niet zo lekker, beetje zurig of zo. Welke rookworst moet ik proberen?
Geen zorgen, ugly delicious eten is vaak ook gewoon het lekkerst.
Laf ook alle bonen.
Hema ookworst!
Vegetarische Slager heeft ook roockworst, maar nog niet zelf geprobeerd!
Met een paar simpele trucjes kan je eten snel ophalen. Wat verse kruiden erbij frist t op qua kleur en de manier hoe je het op het bord legt scheelt vaak ook de helft. En bedenk je ook dat de helft van de foodfoto’s van influencers/kooktijdschriften volledig gemanipuleerd worden (denk salades met maar een kwart van de dressing omdat het anders zompig eruit ziet, dingen groter/kleiner gesneden omdat het er anders qua kleur te eentonig uit ziet, veel meer fruit/kruiden dan in het recept staan om het er fris uit te laten zien. En bovendien kunnen ze het perfecte servies/aankleding pakken met het perfecte licht enzo).
Maar wat @Bunnyslippers ook zegt, lelijk eten is het lekkerste!
Niet helemaal het juiste topic maar ik wil graag soep meenemen naar mijn werk, en ik wil dat het nog heet is om 12.00 uur. Heeft iemand een tip voor een echt goede soep thermosbeker?