Limabonen met tomaat en spekjes en dan erbij een prei-appelsalade en ciabatta brood.
Frietjes met een kaassoufflé
Wortels besprenkelt met crispy chili olie even in de oven en daarna feta eroverheen (was de granaatappelpitjes vergeten helaasss), gebakken aardappels en Vivera chicken tenders
Sambal goreng telor met boontjes en egg fried rice
Beautylab nasi (met vegakip) en sajoer boontjes
Shin ramyun of indomie met een gekookt ei en misschien groenten als ik die heb misschien ook niet
Spinaziepuree met kabeljauw in citroen-kruidenbotersaus
Palak paneer
Gister shin ramyun met doperwten
Vandaag indo mie met sajoer boontjes.
Mijn zoutgehalte is vast goed op peil ![]()
Caponata met crostini en stracciatella.
Eindelijk de BBR van @ZusjevanJoost, maar dan met adjumapeper, piment en nog stukjes rookworst erdoorheen. Sorry voor de rookworst, maar het zat ooit in een kerstpakket, ging bijna over de datum en ik wou geen stamppot eten hahaha. ![]()
Werkte wel goed, alleen daardoor iets minder van de black soy etc toegevoegd anders werd het te zout. Dus volgende x gewoon lekker zonder.
Nog komkommer erbij, maar die staat er niet op. Morgen mss nog bakbanaan erbij maken.
Ziet er lekker uit! Mijn moeder maakte het ook een keer met rookworst vroeger en toen werd ik boos
maar kan ook prima ja!
Flatbread met gegrilde halloumi, gegrilde groenten (paprika, courgette en aubergine), een kruiden-yoghurt sausje, rucola en uien chutney.
Courgette broccoli soep, met kruidenboter-stokbrood
Chili mac and cheese
âItaliaansâ broodje âhamburgerâ (ciabatta met vegaburger met rode ui gebakken in balsamicosiroop erop en Mutti ketchup).
Met een salade van rode biet, venkel, sinaasappel, amandelen, bleekselderij, romaine sla en zoete mosterddressing.
ik zie het op tiktok ook wel eens (bij surinamers) met knakworst, vlees of vega. is dat wel geoorloofd? haha
Ja hoor, knakworst of rookworst wordt vaker gebruikt inderdaad maar ik vind het het lekkerste met (vega)vlees omdat je dat dan goed kunt kruiden en op zoân knakworst blijft het niet echt plakken en dan krijg je een rooksmaak en dat wil ik niet
Had tegen mijn verwachting in geen pasta meer in huis dus het wordt friet uit de oven en chili cheese nuggets
Ik overweeg nog een tomaat hierbij te eten nav het persoonlijke vraag-topic