Wat eet je vanavond #5

Limabonen met tomaat en spekjes en dan erbij een prei-appelsalade en ciabatta brood.

2 likes

Frietjes met een kaassoufflé

1 like

Wortels besprenkelt met crispy chili olie even in de oven en daarna feta eroverheen (was de granaatappelpitjes vergeten helaasss), gebakken aardappels en Vivera chicken tenders

4 likes

Sambal goreng telor met boontjes en egg fried rice

3 likes

Beautylab nasi (met vegakip) en sajoer boontjes

3 likes

Shin ramyun of indomie met een gekookt ei en misschien groenten als ik die heb misschien ook niet

3 likes

Spinaziepuree met kabeljauw in citroen-kruidenbotersaus

3 likes

Palak paneer

5 likes

Gister shin ramyun met doperwten

Vandaag indo mie met sajoer boontjes.

Mijn zoutgehalte is vast goed op peil :sunglasses:

4 likes

16 likes

Caponata met crostini en stracciatella.

2 likes

Eindelijk de BBR van @ZusjevanJoost, maar dan met adjumapeper, piment en nog stukjes rookworst erdoorheen. Sorry voor de rookworst, maar het zat ooit in een kerstpakket, ging bijna over de datum en ik wou geen stamppot eten hahaha. :netherlands:

Werkte wel goed, alleen daardoor iets minder van de black soy etc toegevoegd anders werd het te zout. Dus volgende x gewoon lekker zonder.

Samenvatting

Nog komkommer erbij, maar die staat er niet op. Morgen mss nog bakbanaan erbij maken.

10 likes

Ziet er lekker uit! Mijn moeder maakte het ook een keer met rookworst vroeger en toen werd ik boos :laughing: maar kan ook prima ja!

Flatbread met gegrilde halloumi, gegrilde groenten (paprika, courgette en aubergine), een kruiden-yoghurt sausje, rucola en uien chutney.

6 likes

Courgette broccoli soep, met kruidenboter-stokbrood

3 likes

Chili mac and cheese

5 likes

“Italiaans” broodje “hamburger” (ciabatta met vegaburger met rode ui gebakken in balsamicosiroop erop en Mutti ketchup).

Met een salade van rode biet, venkel, sinaasappel, amandelen, bleekselderij, romaine sla en zoete mosterddressing.

5 likes

ik zie het op tiktok ook wel eens (bij surinamers) met knakworst, vlees of vega. is dat wel geoorloofd? haha

Ja hoor, knakworst of rookworst wordt vaker gebruikt inderdaad maar ik vind het het lekkerste met (vega)vlees omdat je dat dan goed kunt kruiden en op zo’n knakworst blijft het niet echt plakken en dan krijg je een rooksmaak en dat wil ik niet

1 like

Had tegen mijn verwachting in geen pasta meer in huis dus het wordt friet uit de oven en chili cheese nuggets

Ik overweeg nog een tomaat hierbij te eten nav het persoonlijke vraag-topic

7 likes