Wat eet je vanavond #5

Kipburger, spinazie en krieltjes.

Aardappels met brocolli en een gehaktbal.

1 like

Zelf belegde magioni pizza :heart_eyes:

2 likes

Kousa mahshi/gevulde courgette, was ff bang dat we pas om 10u konden eten maar viel best mee hoeveel werk het was.

3 likes

Smash burger met cheesy fries met de 70 procent korting van Thuisbezorgd.

Echt veel te verleidelijk om deze week te bestellen. Niet alsof het zo geen geld kost ofzo haha

Zit eng vol nu echt niet goed :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ik ben laatste dagen echt niet vooruit te branden dus een lui recept gekozen uit mijn favo kooktijdschrift (Guardian Feast) en het was verrassend lekker!

Geroosterde pompoenblokjes, halloumi en pompoenpitten in de oven (ik had alleen pijnboompitten) met cajunkruiden (zelf nog gerookt zout en goat chilipoeder toegevoegd). Dat met avocado en een vinaigrette met ui/ mandarijn (had geen limoen meer haha)/ azijn en peterselie (helaas getrouwd met iemand met zwakke koriandergenen ) in een taco geknald met beetje zure room. Nul effort, prima te eten.

8 likes

:joy::joy::joy:

5 likes

Je lacht, maar elke keer dat ik een bos platte peterselie afreken gaat er iets dood van binnen. :wilted_flower:

Gelukkig eet hij het tegenwoordig wel gekookt in gerechten, maar rauw helaas niet…

1 like

Stoofpotje uit de slowcooker

1 like

wat een hel, sterkte

1 like

Gnocchi alla Sorrentina

3 likes

Dahl met rijst

6 likes

Veggie tajine met couscous en gekarameliseerde ui.

4 likes

Kip peri peri met wilde rijst, maïs en bimi

2 likes

Wraps met een kipschnitzel, komkommer, tomaat, sla en chilisaus

3 likes

Dahl van rode linzen met naan of rijst of allebei

3 likes

Is dat deze week nog? Ik snap niet hoe het werkt maar moet wel bestellen vanavond

1 like

Gnocchi met zelfgemaakte (en zelfgeplukte) daslookpesto, en geraspte parmezaanse kaas en een flinke scheut goede olijfolie.

6 likes

Lasagna met pesto bechamel, sperziebonen en aardappel

5 likes

De gnocchi hangt in de lucht blijkbaar want ik at het ook haha. Met spinazie, champignons, paprika en pesto

1 like