Wat eet je vanavond #5

Gisteravond:

Beetroot tartare tostada met avocado/limoen dip.

Gegrilde achiote haloumni met een salade van ananas en tomaat.

Gegrilde tonijn met een salsa van mango, koriander, komkommer etc
Rijst gekookt in kokosmelk met limoenzest.

Bovenste gerechtjes uit m’n nieuwe Mexicaanse kookboek; viel echt niet tegen.

16 likes

vergeten om te posten maar ik heb gisteren voor het eerst thaise pineapple fried rice (khao pad sapparot) gemaakt dus daar kan ik nu 100 jaar van eten denk ik

9 likes

Eergisteren: Penne bloemkool
Gisteren: Kip madras (kip vervangen door kikkererwten)
Vandaag: Lamstajine met parelcouscous

1 like

Tagliatelle met een witte asperge-mascarpone saus (met zalm erbij voor mijn man)

2 likes

Stamppot raapsteeltjes (:heart_eyes:) met seitanworstjes

3 likes

Spaghetti aglio e olio, ik vind dat zoooo lekker he begin gewoon al te watertanden als ik eraan denk dat ik dat straks ga eten :drooling_face:

12 likes

Eenpansnoedels van Meera. Echt top receptje, vind het super lekker en je hoeft niets te snijden? Gewoon de ingrediënten even in de hakmolen en dan de pan in.

4 likes

Onderweg terug van Schiphol dus zo langs de maccie! Ook niet geluncht dus kapot veel honger!

4 likes

En heb er wat krieltjes bij gebakken

Prei carbonara van Jamie met rabarbercompote na

1 like

Echt 0 zin om te koken maar wel zin in lekker eten dus ik ga Birmees bestellen :heart_eyes:

11 likes

Wauw ben zwaar jaloers op jouw bestelmogelijkheden haha ik kom niet verder dan sushi, pizza en döner.

8 likes

Gepofte aardappel, mais uit de oven en kipvleugels (heel tatta, maar zo lekker met alleen peper, zout en knoflookzout) uit de oven

De rest van de kruiden en specerijen komen een andere keer wel weer, hahahaha

2 likes

Orzo met prei, miso, doperwtjes, spinazie en burrata (van Veggilaine)

4 likes

Zelfgemaakte pizza met groene asperges en burrata

3 likes

Perfect weer voor lemon pasta

6 likes

Koude noodles geprobeerd! Met een saus van oa sesampasta soja en zwarte azijn. Als topping mais, komkommer, bosui, gerookte tofu en een gekookt ei. Bij de noodles had ik ook nog wat courgette en kool meegekookt.

Erg lekker als had het nog wel kouder gemogen. Ik had al een ijsblokje mee geroerd in de bowl. Volgende keer meer!

9 likes

Watermeloen-feta-muntsalade

8 likes

Lekkerbekjes met frietjes uit de oven en salade

4 likes

‘Grilled Salmon with Avocado Greek Salsa and Orzo’

3 likes