Nomono, zit in Vechtclub XL! Sowieso een leuke plek, ook om gewoon wat te drinken/borrelen en ze organiseren ook veel muziekprogramma
Ohhh leuk, ken het ja!
Zelfgemaakte paella door men moeder
Risotto
Linzen aubergine stoofpotje van Ottolenghi
Snacks en friet van de snackbar
Indonesische tomatensoep met Indonesische pasteitjes
Courgette-doperwt-munt soep van Otto.
Super simpel maar wel echt lekker
Miso Udon noodles met kip katsu
Gnocchi met groente en bbq kip worstjes
Lenteui soep
Pasta met pesto van rucola
Ik heb al zoolang niet gekookt echt bijna een week ofzo. Ben de zin een beetje kwijt. Vanavond weer voor het eerst koken.
Dahl met rijst denk ik.
Bulgur met aubergine en courgette uit de oven met salade, yoghurtsausje en gehaktballetjes.
oh doe je dat met een recept of uit de losse pols? Ik wilde vanavond iets met zelfgebakken naan gaan maken, maarr, ik krijg vanavond een standmixer te leen ( ), dus ik wacht daar nog even mee
Losse pols. Beetje a la Ottlolengi bulgur met aubergine.
Denk iets van tomaat en knoflook bakken met piment en zout en tomatenpuree, daar bulgur bij en water. Evt wat bouillon. En aubergine in stukken met olijfolie en zout en peper in de oven voor 30-40 min. Courgette net zoiets vermoed ik (zoon lust geen aubergine dus maak dat vooral voor hem).
Dan iets van Griekse yogurt met knoflook en kruiden die ik nog in de koelkast heb liggen.
Gehaktballen probeer ik een beetje een Midden-Oosterse draai te geven door specerijen, platte peterselie en knoflook.
Leuk een standmixer! Ik gebruik hem niet heel vaak, ben niet zo’n bakker, maar als ben ik elke keer blij dat ik er een heb.
Gnocchi met gorgonzola saus en pompoen
Ik vroeg me al af wat je voor Eid had gekookt, is lang geleden.
Helemaal niksss ging uit eten!
Gelukkig maar, kan niet zo goed koken voor grote groepen.