Dat roggebrood is dat meer gewoon brood of lijkt dat op Fries/Gronings roggebrood?
Daar heb ik zelf geen ervaring mee. Ik denk ook niet dat het brood echt een must is, ik heb het ook al met wit brood gegeten of zelfs gewoon zonder (of met puree oid)
Ik doe mijn tonijnsla met tonijn, hardgekookte eieren, een sjalot, meer mayonaise en een snuif pikante paprikapoeder.
@neverleNkemise of gehaktballen met Luikse stroop.
Een extra vraag hierover: eten jullie een boterham eens met jonge kaas en confituur/luikse stroop? Uiteraard met boter want boter is life.
Ja ik eet wel eens een boterham met kaas met appelstroop (is zelfde als Luikse volgens mij). Niet met confituur.
Kaas met appelstroop hmmmmmmm
Zo lekker dit! Toch even benadrukken: zorg echt dat het krieken zijn en niet gewone kersen, is best wel een verschil haha
Foe yong hai met witte rijst en groentekroepoek
Febo, broodje vitaaltje en p.atat joppiesaus
Pasta pesto met gepofte cherrytomaatjes en burrata
Oef staat deze in een boek (welk boek?)?
Ik wordt spontaan op eten getrakteerd omdat ik een kutdag heb en m’n partner gaat morgen op vakantie
Maccie, want geen zin meer om te koken.
Ze hebben alleen echt smerig veel saus op mijn mcplant gedaan
Miso spaghetti met champignons, sojaroomsaus, parmezaan en gecarameliseerde uien
Een mitraillette kefta met witte samouraï, sla, mais, tomaat en feta.
Ik at sushi maar dan op de rommelige thuis manier. Dus losse sushirijst, losse sashimizalm en -tonijn, edamame, wakame, nori, avocado, komkommer en nog wat additieven zoals sojasaus, sesam, wasabi en gember.
Jouw foto? Echt prachtig.
Ja, dankje!
Vegan japchae
Kapsalon
Orzo met broccoli, vegan spekjes en peterselie