Wat eet je vanavond #5

Mijn man gaat vanavond scaloppa alla gorgonzola koken. Echt super lekker! Met ciabatta om in de saus te dippen. Zo wordt het EK kijken gelijk een stuk leuker :yum:

3 likes

Cannelloni met tofu’ricotta’, citroenzeste, oesterzwammen en savooikool, met een marinara saus

4 likes

Pizza Quattro Stagioni, want voor de tv makkelijk weg te eten tijdens de wedstrijd.

O dit klinkt zo goed!

1 like

Ik zat een beetje in een rut qua koken de laatste tijd maar nu eindelijk weer wat gemaakt waar ik enthousiast van werd!

Soort van pilaf met ui, veel knoflook, wilde spinazie, limabonen in bouillon, peterselie, veel citroen en goede olijfolie

23 likes

Nasi met kipsate

1 like

Linzencurry met naan

1 like

Ik heb gerookte tomaten- en paprikasoep gemaakt en om de een of andere reden smaakt/ruikt het parfumachtig? :sob: Er zit alleen maar tomaat, paprika, knoflook en ui in met groentebouillon, peper en zout, tijm en basilicum. Draag ook zelf geen parfum ofzo. Meh.

Ovenfrietjes, spinazie kaas rondo, en snijbonen met geraspte komkommer met azijn

2 likes

Ziet er heel lekker uit! Waar haal jij je wilde spinazie?

Bietensalade (bietjes, feta, rucola melange, walnoten) en frites want afgelopen weekend was onze favo snackbar dicht en hadden we matige friet en dat was echt tragisch

2 likes

Vega kapsalon met zoete aardappelfrietjes

1 like

At bij mijn moeder: Citroenrisotto met venkel, sinaasappel, honing en thaise basilicum.

Heeeeerlijk 10/10

19 likes

Gewokte broccoli, taugé, paprika, ui en gegrilde stukjes met een sausje die ik zelf in elkaar geflanst heb (met oa sojasaus, ahornsiroop, sambal etc) en rijst

3 likes

Bij de Turkse supermarkt! Die van mij heeft het niet altijd maar wel vrij regelmatig

2 likes

Pita’s met falafel, hummus, biber tursusu, augurk, ui, tomaat en granaatappelmelasse :two_hearts: Pita’s, falafel en augurken zelfgemaakt

7 likes

Traybake met gepofte honing tomaatjes, puntpaprika, mini merguez en aardappeltjes met smokey bbq rub

2 likes

Linzensoep met crispy chili oil, labneh, peterselie en platbrood

9 likes

Hot honey halloumi flatbread met koriander en granaatappelpitjes.

Was echt superlekker, denk nog lekkerder als ik het brood zelf zou maken ipv van de appie.

8 likes

Giouvetsi, een grieks stoofgerecht. Past goed bij het weer van vandaag

2 likes