Wat eet je vanavond #5

Pita gevuld met paprika, ui en kip

Noodles, broccoli, wortel en tofu met sausje van gochujang, miso, ui, knoflook en suiker

1 like

Zoete aardappel, maiskolf in stukken, paprika, ui, knoflook en worst met kaas en jalapeno op een bakplaat met olie en kruiden

3 likes

Kikkererwtencurry met zelfgemaakte pita’s

5 likes

Vegetarische lasagne bolognese

1 like

Ik :handshake: de hype

9 likes

Geen flauw idee waar ik naar kijk. Chocoladesaus met bosuitjes?

8 likes

Nee een blok zijden tofu met dressing van pindakaas sojasaus crispy chili olie sesamolie met bosuitjes en sesamzaadjes. Je zit toch op het internet!! :crazy_face:

5 likes

Tiktokhype zeker. Ben ik te oud voor :joy: O man dat klinkt wel onwijs lekker zeg. Ben morgen vrij dus even kijken of ik de stad in kan voor zijden tofu en dan ga ik het maken.

2 likes

Hier een linkje voor als je wel instagram hebt! Die komkommerrecepten van hem zijn ook chill :blush:

4 likes

Het is weer eens zo ver: Melanzane :heart_eyes::heart_eyes:

7 likes

Quinoa ‘pilaf’ met limoen, bosui, koriander, boerenkool, jalapeño en feta. Heel lekker, uit one pot planet! Ben wel echt blij met dat boek, alleen de porties slaan nergens op. Dit is een vrij kleine pan quinoa met groenten en dat is dan voor 4-6 mensen :joy: 4-6 muizen misschien

8 likes

Nog driekwart rode kool over van iets anders, dus dit:

3 likes

Zelfgemaakte ceviche met granaatappel pitjes, rode peper en dille. Is eigenlijk een kerst voorgerecht maar ik heb de portie verdubbeld.

4 likes

Katsu curry want de Vega snitzels waren in de bonus, met komkommersalade want ik ben helemaal into komkommer dit jaar.

10 likes

Shakshuka met zelfgemaakte pita.

3 likes

Sushirijst met vega kip, edamame, komkommer, avocado, mais, eitje, maïs, lente-ui, sesamzaadje en srirachamayo

39 likes

Is de mayo het enige qua saus? En is het vega kip schnitzel? Dit lijkt me echt een goed gerecht om aan mijn luie repertoire toe te voegen

1 like

Ja vega kip schnitzel! En beetje sojasaus nog. Echt lekker!

3 likes

Ik dacht al dat het aan mij lag :sweat_smile: wij hebben ook al zo vaak bij recepten uit dat boek elkaar aangekeken voor de laatste hap. Nu maak ik standaard 1,5 of 2x het recept, als er dan over blijft eet ik het wel als lunch.