Hartige prei brocolli taart
Deze! Heb wel verse basilicum en look gebruikt voor de ricotta, en chilivlokken.
Geblakerde rode-paprikasaus met omeletnoedels (Mezcla)
Pompoenrisotto met salie uit eigen tuin
Alison Roman auberginepasta
Ik maak een curry met kikkererwten, bloemkool en rijst. Heel benieuwd, want het is een super simpel recept
Zelfgemaakte pizza
Kip Alfredo uit de slowcooker
Wraps met guacemole, komkommer, tomaat, sla. Voor mij met kip gemarineerd in ketjap en voor mijn vriend met vega vlees ertussen.
Wil je het recept delen als het goed smaakt?
Lamb Weston krulfriet love die shit
En dan met er nog meer in de vriezer ligt want ik wil niet naar buiten.
Andijviestamppot
Ik heb zoveel zin in andijviestamppot met HEMA rookworst, maar in plaats daarvan heb ik broodjes Unox knakworst
Ik eet het altijd met spekjes en een gekookt ei en boerenkool standaard met rookworst. En hutspot vanuit huis met draadjesvlees maar tegenwoordig vaak met pittige zwarte bonen.
Ik heb allemaal blikjes vis in huis van de vakantie dus vanavond pittige sardientjes face off gedaan
Rijst met Franse en Portugese pittige sardientjes, kimchi, een eitje en lenteui
Edit: gisteren heb ik ook superlekker gegeten trouwens, was uit eten!
Ik had koolrabi met gefermenteerde blauwe bessen, walnoten en gefrituurde kappertjes, biet met burrata, aardbei en chili olie, mosselen met zwartebonen-room, verveine olie en venkel, geblakerde prei met gedroogde ham en daslook, gegrilde witte kool met aardappelmousseline en xo saus, bavette met asperge hangop, pistache en koriander, en als toetje geklopte ricotta met pruimen, pruimensaus, meringue en berenklauw
Jaa was geslaagd! Wel lekker om er nog iets fris bij te eten zoals komkommer (of yoghurt met komkommer oid).
Een soort van crunch wraps met krokante kip, guac, pico de gallo, zure room en cheddar
Waar ben je uit eten geweest?
Oh oeps dat had ik er bij willen zetten nog, Saar in Utrecht! Nu 2 keer geweest en was 2 keer heel goed
Gisteren een pokebowl gemaakt met pandanrijst, gepekelde watermeloen, zalmtartaar, edamame, avocado,wortel en kewpie mayo met crispy chili oil (en wat lente ui en munt)
Vanavond een pasta arrabiata denk ik.