Wat eet je vanavond #5

Stoofvlees, aardappel puree
En stoofpeertjes
Mijn keuken begint nu al lekker te ruiken :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Er staat butterchicken te pruttelen :drooling_face: met rijst en salade

9 likes

Aardappel gratin met prei en zuurkool, een oude Otto

Hoe lang moet dat in de oven Grace, valt wel mee toch? Haha ja slechts 1,5 uur, was dat deel ff vergeten hoop dat niemand honger heeft

Edit; update, was HEEL lekker!

8 likes

Yakitori noodles met gebakken ei en iets teveel crispy chili oil

2 likes

(Zelfgemaakte) Gnocchi met misopompoensaus uit Mezcla :drooling_face: was erg lekker

6 likes

Receppie?

Ik at spaghetti met tomatensaus en aubergine en smakeloze Duitse mozzarella

1 like

Ik had hem dus uit haar boek en daar mag ik het volgens mij niet uit delen maarrrr zie dat ‘ie ook online staat: Ixta Belfrage's Miso Butter Butternut Gnocchi – Sous Chef UK

Mn partner en ik hadden de gnocchi zelf gemaakt, niet volgens Ottolenghi recept want daar gaan knolrapen in en die hadden ze niet in de supermarkt

3 likes

Roopram roti :heart:

Edit: ik mis Lalla Rookh :sob:

4 likes

Tomatensoepieee
(En later snacks en wijn/gintoo)

2 likes

Lasagne met pompoen, paddestoelen en spinazie

2 likes

Fake kapsalon, met vega shoarma en zuurkool

Sloppy Joe’s

1 like

@boonie postte hier afgelopen week de miso pompoen gnocchi met rozenharissa en dat klonk zo lekker dat ik die nu ook ga maken

2 likes

Eet smakelijk alvast :grin:

1 like

Roast dinner met dit:

Echt super benieuwd!

2 likes

Ooh wil je laten weten hoe dit was?

1 like

Jerusalem-style egg and cheese bagel with green zhug

10 likes

Ik was laatst weer in Amsterdam en had me helemaal verheugd op die roti maar kwam van een koude kermis thuis :disappointed_relieved:

@tessel ik weet niet of en wanneer ze open gaan! Het schijnt nogal lastig en langzaam te kunnen zijn met de verzekering na een brand. Maar voor de vega roti vond ik Lalla echt 10 keer beter :frowning:

Pita met halloumi, aubergine in tomatenpuree met gerookte paprikapoeder, citroenyoghurt, zoetzure komkommer en koriander

7 likes