Gnocchi met een pompoensaus met spinazie, basilicum en parmezaanse kaas!
Boereboontjes heb ik uit een Zuid-Afrikaans kookboek en is aardappel met sperziebonen, ui, tijm, knoflook en melk. Omdat het een restje was heb ik er ernaast nog gekookt ei, zelfgemaakte satésaus en rösti erbij gegeten.
Haha okee, I stand corrected, andijviestamppot is ook echt moeilijk om lekker te maken. Gelukkig smaakte hij wel goed. Wel respect dat je krieltjes hebt geschild, holy shit
Als je de puree lekker krijgt (aardappels goed uit laten dampen, niet te zuinig met boter, zout en peper) ben je sowieso al een heel eind. Maar andijviestamppot lekker maken is mij eigenlijk niet meer echt gelukt sinds ik geen vlees meer eet (met spekjes en karnemelkse saus was dat echt heel lekker).
Ik vind die vega spekjes van vivera wel chill voor zo’n stamppot, maar ik eet al zolang geen vlees dat ik ook niet echt beter weet haha
Ik vind (grove) mosterd door de andijviestamppot heel lekker! Heb je dat al eens geprobeerd? Natuurlijk anders dan vlees qua smaak, maar geeft wel net dat beetje extra. Karnemelks saus ken ik niet, dat ga ik even opzoeken.
Shoarma pizza
We maken weer pizza
Drie soorten witte pizza:
met peer, gorgonzola, walnoot en honing,
met aardappel, ansjovis en salie
en met burrata, citroen en ansjovis.
Aardappel ricotta dumplings met walnoot chili boter van me boo Sabrina Ghayour
Pizza no pepperoni en pistache tiramisu van Vegitalian
Wraps met kip en tomaat.
Naan met griekse yoghurt, gegrilde zalm met tandoori kruiden, mango chutney en rucola
Soort van ribollita-achtige situatie met geroosterde kabocha pompoen, ui en courgette, boterbonen, clementine, guajillopeperpuree en brood
Glutenvrije pizza met oesterzwammen en gorgonzola en tomaten crème soep
Ook pizza maar dan gwn casa di mama
dit ziet er zooo lekker uit
Spaghetti met palmkool, cantharellen, oesterzwammen, trompet de la mort en nog een paddenstoel waar ik de naam van vergeten ben, in een heel licht roomsausje
Leftover ribollita aangevuld met snackbar: patatje pinda en een kroket
Dat ziet er lekker uit! Wat ligt er allemaal op? En jeb ik het goed begrepen dat je het eet door stukjes af te scheuren van een andere injera en dan als laatste deze injera op te rollen zonder inhoud?
Ik weet de namen niet meer maar het was pompoen, linzen, kikkererwt en spinazie. Je eet het net als roti, met je handen stukjes afscheuren en daarmee de vulling oppakken. Je blijft niet echt met een lege over want waar het op ligt eet je ook gewoon op die manier.