friet
Liep beetje brak door de supermarkt te zoeken naar avondeten. Zag ik dat de Iglo fish cuisine in de bonus was, echt al jaaaren niet meer gegeten maar ineens zin in. Hoop echt dat het vieslekker is. Ook friethoes p.atat meegenomen voor een volledige maaltijd (zitten al 4 stipjes groene groente op m’n fish cuisine dus helemaal compleet).
Oh damn dit heb ik denk ik niet meer gegeten sinds 2012 ofzo?? Goed idee om dit een keer te eten op een van mijn Floddertje dagen
Ik vind de “italiano” echt heerlijk.
Beetje penne en gepofte tomaatjes erbij en ik heb het helemaal naar m’n zin.
Zo realistisch dat ik als lange termijnvega een beetje misselijk werd
Ik eet een traybake met bloemkool en broccoli
Dandan noodles
Regen, teleurstellende dag op werk, bijna ongesteld, alleen thuis, gelukkig had ik dit weekend de wijsheid om een crosta mollica pizza in de vriezer te doen
Ik vind niet dat deze champignon soorten met elkaar vergelijkbaar zijn.
Shittake heeft een ‘aardse’ smaak en is qua structuur wat harder (je moet er meer op kauwen).
Denk wel dat het qua smaak lekkerder is
Het plan was eigenlijk om pizza te halen als een vriendin langskomt, maar was even vergeten dat ze let op koolhydraten en ik had even stress als high carbqueen.
Maaarrr nu eten we dit, en dan maak ik er nog een kikkererwtensalade iets bij.
De lamskofte dog van Jeroen Meus.
Note to self: je kan ui niet sneller karamelliseren dan 45 a 60minuten.
Ik had eigenlijk heel lekkere leftover orzo van One pot planet, maar ik ben een tragisch hoopje menstruatiepijn en eet dus een passende maaltijd: ovenfriet met Mayo en rode wijn, met als toetje bedtijd om 8 uur
Ik heb geprobeerd stamppot te maken en ik blijk dat helemaal niet goed te kunnen? Treurnis
Mijn droom dessert
Ja ik ben van plan een solide 13 uur slaap te pakken en morgen te heroverwegen of het leven de moeite waard is
Wat lukt er niet? Ik vond het ook altijd moeilijk maar sinds een aantal jaar heb ik het down
Zuurkoolstampot met vegaballetjes en knakworst
Ik had m’n andijvie te grof gesneden en ik gebruikte krieltjes (want alle andere aardappelen in de supermarkt waar ik was kwamen uit Israël ) dus het schillen was echt kut en ze zijn niet kruimig genoeg natuurlijk, en ik had het in een te kleine pan gedaan dus het werd ook een puinzooi toen ik ging stampen haha
Smaakte op zich oke hoor maar ik stuurde een foto naar m’n vriend (die zelf altijd zegt dat 'ie niet zo goed kan koken en vindt dat ik dat wel kan, maar wel goed stamppot kan maken) en hij zei al “het ziet er meer uit als een salade”
Appie! Wel een grote en had het niet eerder gezien dus denk heel nieuw