Wat eet je vanavond #5

De prei carbonara van Jamie Olivier. Mijn vriend kookt en het ruikt al mega lekker

2 likes

Noodles met zwarte bonensaus, varkenshaas en veel groenten

1 like

Kipsate curry met rijst en boontjes

1 like

Curry madras!

1 like

gevuld aubergine in het bedrijfsrestaurant

1 like

Broccoliquiche met gruyère en spicy pijnboompitjes

2 likes

Hoe maak je de pijnboompitten spicy? :eyes:

2 likes

Door ze met crispy chili olie te mengen :smile:

1 like

Bolognese met zo’n 3kg gehakt. Ik kook voor ons maar ook mijn tante, mijn moeder en een vriendin die net bevallen is.

Van alles wat: zoete aardappelfriet met aioli en parmezaanse kaas, gyoza en een kipcorn.

4 likes

We gaan pizza maken (ook zelf deeg maken). Denk wel dat ik voor de zekerheid even een bodem ga halen mocht het mislukken haha.

Voor erop alleen maar vis :drooling_face: gamba’s, gerookte zalm en tonijn

3 likes

Ravioli met gebakken oesterzwammen, krokante knoflook, chili olie, (vegan) parmazaan en peterselie op een zoet-zout tahin sausje met een vegan zalm burger.

food

25 likes

Yummm, ik krijg hier echt zin in :drooling_face:

2 likes

13 likes

Ik heb een mango liggen die eigenlijk net te rijp is dus daar ga ik mangochutney van maken, en dan met zelfgemaakte naan, een soort van gekruide spruitjes-pakora uit de oven, chana masala en rijst.

6 likes

:drooling_face::drooling_face: kan ik bij je bestellen? :grin:

2 likes

Hahaha als ik bestellingen ga aannemen moet ik eerst een grotere keuken :sweat_smile:

1 like

Mogelijk de lelijkste foto die ik hier ooit gepost heb maar was wel heel lekker!

28 likes

Yumm, gewoon uit nieuwsgierigheid: Ben jij Indian/Asian dat je dit soort gerechten allemaal kunt maken of gebruik je een kookboek oid?

Lelijk eten smaakt vaak het beste :pray:

10 likes