Wat eet je vanavond #5

De planning liep even anders dan verwacht dus Ethiopisch schuift door naar woensdag, vandaag vega currywurst met zelfgemaakte (vet goed gelukte! smaakte precies zoals in Duitsland) saus, rostkartoffeln met ui en spinazie met simpele vinaigrette

15 likes

Zomerse aubergine parmigiana - heel lekker!

Uit one pan perfect van Donna Hay

4 likes

Hoe heb je die currysaus gemaakt?

Ik heb geen precieze hoeveelheden want ik deed maar wat, maar dit zat er door: ketchup, water, kerriepoeder, zoete paprikapoeder, klein beetje chilipoeder, zout, beetje suiker, appelazijn, Worcestershiresaus en een beetje maggi

4 likes

Curry Madras vanavond. Als toetje chocolade ijs

2 likes

Ik ken fesenjan alleen als Iraanse stoofpot van kip, walnoot en granaatapelstroop.
Wat is dit voor recept?

3 likes

Rijst met champignons, courgette, paprika, ui en knoflook uit de oven. Met een beetje hummus, crispy chili olie en basilicum. En een vega snitzel

1 like

Linzenstoof met zoete aardappel

1 like

Opgebakken spitskoolstamppot met een gebakken ei en vega spekjes met ketjapjus

5 likes

Ovenschotel met kippengehakt, aubergine en courgette. Mijn ultieme easy peasy comfort food

https://www.libelle-lekker.be/bekijk-recept/81880/curry-ovenschotel-met-courgette-1

2 likes

Madras met kikkererwten uit Koken met Karin Wereldgerechten

En deconstructed voor peuter die geen saus wilde

Samenvatting

4 likes

Quesadilla tray bake. Nog nooit eerder gemaakt, dus weet nog niet of het een aanrader is

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R1195580/quesadillatraybake

1 like

Vegan gevulde pasta van de lidl (aanrader) met een bolognese paprika saus

Ravioli

2 likes

Flammkuchen met zalm en courgette

Heerlijke curry gemaakt van lamsvlees met spinazie. We eten het met een simpel Turks naanbrood. Morgen maak ik er rijst bij.

4 likes

Hoe was het? Ik zag dat recept en dacht dat het te vochtig zou worden door die groenten, of valt dat wel mee?

Orzo met groenten (aubergine, wortelen, selder, tomaat), mozzarella en parmezaan van Ottolenghi

7 likes

Het was super lekker! Nee het was helemaal niet vochtig. Het enige jammere was dat de wraps aan de bovenkant krokant waren geworden, ik vind ze zacht lekkerder. En de volgende keer zou ik er guacamole bij maken. Maar wel echt een aanrader

2 likes

Als je wat kaas aan de bovenkant erop zou doen zal het minder knapperig worden
Misschien iets om te testen als er een volgende keer komt

1 like