Wat eet je vanavond #5

Schnitzel mit spätzle und salat

5 likes

Nou ik zal mijn weekmenu eens delen. Totaal niet vernieuwend verder, maar wellicht heeft iemand er iets aan.

Maandag: Parelcoucous volgens dit recept: Parelcouscous met pesto en broccoli | Lekker en Simpel
Dinsdag: Crispy taco’s met zelfgemaakt ‘knorr burrito’ sausje en groene salade Link naar recept.
Woensdag: Krieltjes/kip ovenschotel Krieltjes-ovenschotel met kip - in 20 min. in de oven! | Lekker en Simpel
Donderdag: Pasta met kip in champignon saus volgens dit recept: Kip in romige champignonroomsaus met prosciuttoham recept | Food Places met pasta
Vrijdag: Chili con carne (met vega gehakt doe ik) volgens dit recept met guacamole en zure room ernaast Chili con Carne met guacamole Chili con carne met guacamole - Chickslovefood
Zaterdag: 538 Koningsdag
Zondag: Vies lekkere Aldi lasagne en rauwkost

8 likes

Die link naar dat artikel haha

Wraps met gehakt, paprika, kidneybonen, sla, creme fraiche en kaas.

Oh damn hahahah ik ga die even aanpassen :sweat_smile:

2 likes

Hahaha vandaar je berichtje ook. :smiling_face_with_three_hearts: Ik wil het koken ook echt weer wat beter aanpakken.

Vanavond had ik heel saai maar heel lekker:
Japanse wokgroentemix met rijst en een hele lekkere zelfgemaakte pindasaus.

2 likes

Sloppy Joes want nog pastasaus over van eerder deze week en geen zin om te koken

2 likes

Ramen met kip, paksoi, champignons, ei.

Ik had ooit een heel lekker recept, maar kan het niet meer terug vinden. Staan natuurlijk genoeg recepten online, maar niet precies die ik zoek.

1 like

Aspergerisotto met munt en citroen, lekkerrr

2 likes

Eiburgh snacks 🫶💖 geitenkaas kroket, bospaddenstoel kroket en p.atat met mayo

3 likes

Hainan style chicken (Stuff), met snijbonen en zonder chilipeper. Echt lekker comfort food zonder dat het heel ongezond is

3 likes

Ethiopisch! Misr wot (linzenstoof) en fossolia (gekruide sperziebonen en wortel), met rijst want geen tijd gehad voor injera

5 likes

Dit hadden we gisteren, was lekker!
https://www.ah.nl/r/1196421

Vandaag eten we linzensoep.

3 likes

Griekse salade uit de oven met orzo
https://15gram.be/recepten/griekse-salade-uit-de-oven-met-orzo-en-rucola

3 likes

Klinkt lekker! Ik dacht even dat er een kilo oregano stond :sweat_smile:. Maar ze bedoelen waarschijnlijk koffielepel?

2 likes

Oh ja, inderdaad een koffielepel :sweat_smile:

Harira van Miljuska, maar dan vegaaa

3 likes

Vegan laksa met noodles en gyoza

3 likes

Panir met zachte paprika
Alledaagse dahl
Basmati

Van Meera Sodha - Made in India

4 likes

Ik vind dit altijd een fijn topic ter inspiratie, willen jullie ook je recept delen als je via een (online) recept kookt?

Om bij te dragen: wij eten orzo met prei, asperge en hazelnoot, volgens dit recept uit De Groene Bakplaat. Met kleine aanpassingen want het recept klopt niet helemaal; minder boullion, 30 min oventijd en de hazelnoot er pas later bij ivm verbranden.

4 likes