Wat voor tweaks ga je maken?
Paar ongevraagde ideeen (die ik zelf een keer wil proberen)
- Een soort van beurre blanc met miso
- Een sesamkoekjes
Loooove love spitskool.
Ook lekker met Szechuan peper en shiitake uit de oven .
Wat voor tweaks ga je maken?
Paar ongevraagde ideeen (die ik zelf een keer wil proberen)
Loooove love spitskool.
Ook lekker met Szechuan peper en shiitake uit de oven .
Ik weet niet welk recept @Cajun-moon gebruikt heeft, maar deze is heel lekker: Vegan steak tartare: serieus net echt! - Anniepannie.nl
Meer tweaks op hoe we het nu hebben gedaan! We hadden een saus gemaakt van boter, miso, korianderzaad, mosterdzaad, witte wijn en ahornsiroop. Daar gewoon net iets andere verhoudingen en we gaan proberen die saus/dressing wat meer in de spitskool te smeren ipv alleen er bovenop. Maar verder was het eigenlijk goed en lekker!
Heb er pas één dingetje uit gekookt dus durf het niet zo te zeggen! Ik vind wel dat er erg veel vlees/vis recepten instaan, dat viel me nogal tegen (heb 'm cadeau gehad, zelf had ik 'm daarom denk ik niet gekocht). Maar goed als je dat graag eet is dat niet zo relevant
Ik vind dit mijn leukste Otto tot nu toe. Maar ik heb alleen Simple en Flavour ook nog haha.
Heb er al meerdere dingen uit gemaakt. Als je met name vega eet is er geen reet aan denk ik. Maar voor mensen die ook vlees eten staan er leuke recepten in.
Honey miso glazed wortels
Lima bonen/gekarameliseerde uien/gerookte paprika poeder roomsaus met brood
Hasselback aardappelen met gegrilde groenten en halloumi spiesjes
Burgers & Fries
Ik eet vanavond een restje wortelsoep met Libanees flatbread en ik heb nog een restje vega-shoarma dat ik met sla en feta in een pita broodje ga doen. Zin in!
Zelf tapas gemaakt met oa de lekkerste padronpepers ooit
Heb Congolees gekookt dus pondu met maniok en op de bbq gegrilde goudbrasem.
Orzo alla norma
We eten met vrienden en kindjes; gado gado en als toetje panna cotta van witte chocolade met framboos sausje.
En daarna natuurlijk teveel (zelfgemaakte) oliebollen en appelbollen
We hebben paella gehaald bij de Franse supermarkt, lekker makkelijk
Ik ga zo eerst pasta puttanesca maken en later op de avond hebben we nog oesters
Toastjes met kaas denk ik hehe
Heb allemaal boodschappen meegenomen naar m’n vakantiehuisje om uitgebreid te kunnen koken maar denk niet dat ik er zin in heb
Gisteren misoboternoedels met tomaat en lente-ui (van Rukmini Iyer). Zo lekker, dat kan ik elke week wel eten.
Vandaag orzo met tomaat, spinazie en kruidenroomkaas. En later uiteraard oliebollen.