Wat eet je vanavond #5

Hmm okee, mijn laatste vegapoging is al we lang geleden, dus misschien moet ik het nog eens proberen! @Mette12 en @BiloxiParish

1 like

Ik schaam me een beetje voor de combinatie

Maar

• sajoer (snij)boontjes met extra paprika. Dir moest beide op
  • cassave kroeppoek
  • kaastortelini met rode pesto en vega spekjes, want geen sin in rijst en wel zin hier in
7 likes

Bruine bonensoep :heart_eyes:

4 likes

Hello fresh salade met rode biet, geitenkaas, appel en aardbei dressing. Heb een beetje gefreestyled met de ingrediƫnten maar was verrassend lekker!

1 like

heb vandaag uit t niets een restaurantwaardige maaltijd gecreƫerd!! echt gesmuld

1/4e van een giga spitskool, paar goede lepels olijfolie eroverheen, zout en wat gerookt paprikapoeder, 25 minuten oven in

sausje erover van 50/50 blauwe kaas en slagroom met een lepel sojasaus (even tot een kookpunt brengen en dan klaar)

geserveerd met:
handje doperwten uit de vriezer, even onder de warme kraan gehouden
aardappelpuree uit een zakje met een klontje boter :money_mouth_face:

heerlijk!!!

14 likes

gochujang-wodka rigatoni van Meera Sodha en was echt heel lekker weer. Love Meera.

12 likes

Kazige kimchi noodles :heart_eyes:

3 likes

Vegan stoofvlees, rode kool, kroketten

2 likes

Broodje hamburger met pompoen uit de oven

Ik heb dit vandaag eindelijk eens gegeten en het is erg lekker! Bedankt voor het delen.

2 likes

Chinese tomatensoep, salade en stokbrood met paturain

Pinsa met pesto, tomaat en stracciatella

1 like

Ovenschaal met aardappel, prei en kikkererwte,n met romesco erbij. Was echt lekker!

Gisteren gordita’s met refried beans, pico de gallo, guacamole en zure room.

Vanavond eet ik bij mijn ouders en ik heb al dagen een witloofcraving, dus ik hoooop een witloofkaasschotel

1 like

wat een leuke pagina, ik ga vanavond een roodbaars filet eten met couscous en venkel. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat uitpakken :smile: !

3 likes

Pannenkoeken :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Penne met zalm, broccoli, tomaatjes in een roomsaus

1 like

Franse stoof met kip, spek, paprika, sjalotjes en tomaat (gereserveerd met rijst -erg frans haha).

Naan met griekse yoghurt, mangochutney en daar bovenop zalmblokjes met tandoori kruiden

2 likes

Bifteki, tomaat/komkommer/feta salade, tzatziki en platbrood.

3 likes