Pannenkoeken, vooral kaaspannenkoeken.
Volgens mij kan jij echt heerlijk koken! Is het een hobby of iets voor werk ofzo?
Ah wat een lief compliment Het is inderdaad een hobby. Ik zou echt nooit in een professionele setting kunnen koken. Zo stressbestendig ben ik niet haha
Snap ik! Lijkt me ook super stressvol. Ik moest laats catering regelen, dus niet eens zelf koken, en dat vond ik al helemaal niks omdat ik dan met iedereen rekening wil houden,.laat staan dat ik zelf in de pannen ga staan roeren.
Bietencurry van jawel Meera Sodha.
Hou helemaal niet van bieten maar dit is dus weer zo gemaakt dat het wel lekker is. Magie.
Omelet met spinazie en gorgonzola. In mijn hoofd was dit echt een heel goed idee en iets waar ik heel veel zin in had. De pan vond het een wat minder goed idee en het pakte niet echt uit zoals ik in gedachten had. Denk te veel spinazie. Gorgonzolasmaak bleef ook niet helemaal overeind, terwijl ik daar juist zo’n zin in had. Wel gewoon opgegeten en nu yoghurt met cacao nibs om het goed te maken.
Als je naan tandoori zalm zoekt zie je dat het gewoon een recept van de dekamarkt is.
Heb mijn ultieme girl dinner in elkaar geflanst:
Net tartaar van tomaat met sesam en zometeen fettuccine met tomaat en burrata
En de rest van de avond zelf gemaakte pesto en fancy kaasjes die nog over zijn.
Restjes wegwerken was nog nooit zo leuk
Haha daar had ik geen idee van, en wellicht is het ook een simpel recept hoor maar ik herinner me vooral ook de haar kerstmenu s wat oa aanleiding was voor mn post.
Nou goed smakelijk eten allemaal en even offtopic: friet en kaassouflee van de snackbar mmmmmm
Ik heb geen idee waar het recept vandaan komt want ik heb het van een collega. We hebben hier in Limburg overigens ook geen dekamarkt
Fried rice met teriyaki kip
Bij mij komt de Spar boven en de website plezierig50plus punt nl en ik ben woedend dat je je voor die laatste moet aanmelden want klinkt als een website die ik wil bezoeken
Ik maak trouwens een frittata van de Hairy Bikers (of is het van de Allerhande???)
Zal waarschijnlijk uit het boekje van boodschappen.nl komen. dat is het magazine van spar, dekamarkt, dirk en nog 1 volgensmij
Oh dat zou zomaar kunnen. Heb net even gegoogled en het lijkt er inderdaad wel op, minus de doperwtenprut en ik gebruik zelfgemaakte chutney, tandoorimix
Pulled chicken van de barbecue met gepofte aardappelen en gepodte cherrytomaten
Mac Donalds
Helemaal zin in.
Tagliatelle, gehaktballetjes, wortelschijfjes & roomsausje
Lasagne. Zin an
Stoofvlees met friet en witlofsalade.