Vanavond witte rijst met kip tikka masala gemaakt. Was heel goed gelukt. En daarna nog een kwarkcake gemaakt.
Ramen met veel groenten, ei en kip
Roti kip
Gebakken krieltjes, broccoli (met kaas uit de oven) en een rundervink
Risotto met paddenstoelen
Dag drie van een pokebowl
Wraps met krokante kip, guacamole, pico de gallo, kaas, zure room en verkruimelde nachochips
Broodje jalapeƱo hamburger en zoete aardappelfriet
Ik eet bijna hetzelfde, alleen dan met een smash burger van Beyond Meat
Ik ga () zelf gnocchi maken met een champignonsaus
Een vega variant van de Turkse pasta. Was prima, maar komt niet bovenaan mijn lijstje om binnenkort weer te maken
Mijn moeder heeft gisteren keema, aubergine chutney en pittige boontjes met saffraanrijst gemaakt alsof we met onze hele appartementsgebouw kwamen eten. Vanmiddag dus al een keema toast gemaakt (wit brood met chutney, keema en gesmolten kaas erop, mijn culturele achtergrond in een broodje al zeg ik het zelf). En nu wachten tot mān vriend thuis is zodat ik alles weer kan opwarmen voor ronde 2 (dit x wel gewoon met rijst).
vega schnitzel, krieltjes uit de oven, verse wortelen
Penne puttanesca
Update het is heel lekker geworden! En mijn vriend moest vanavond lesgeven aan volwassenen en stuurde een foto van een gigantische tafel eten voor iftar dus zo te zien is alle gnocchi voor mij
Je hebt nog op een deftig uur gegeten, dacht dat dit een van je nachtelijke escapades ging zijn.
Het is mij nooit gelukt om gnocchi te maken, koop altijd een pakje De Ceccho in de winkel
Ja daarom wilde ik ook even flexen!!
Ik had tteokbokki met Chinese kool, wortel en crispy tofu
Tagliatelle al tonno