Ah leuk! Met pasta vind ik het heel lekker ook ja. Ik vind het het beste werken om het even goed hard aan te bakken in de pan (je krijgt het niet echt crispy maar dat het meeste vocht er in ieder geval uit is), het dan uit de pan te scheppen, je saus te maken en het er helemaal aan het einde weer door te doen. Dan blijft de textuur het best en minst sponzig!
Gebakken rijst met sambal goreng telor en boontjes
Een soort vega babi pangang met mie. (uit bonen! Van Joke Boon)
Stamppot rauwe andijvie
Falafel met pita, ingelegde rode ui, zelfgemaakte tzaziki en salsa van tomaat en paprika
Ik houd tegenwoordig 1 cheatday in de week aan en dat bevalt me goed.
Vandaag is die cheatday en die ga ik lekker benutten met 3 cheesybread van de Dominoâs 2 stuffed met chorizo en 1 ultimate cheesy, hoogstwaarschijnlijk krijg ik het niet op, maar ik ga er wel voor
Een fav uit mijn Bakplaat journey, (beyond) gehaktballen met sesam en paksoi met rijst
Pannenkoeken! Met kaas, ui, champignon en paprika (en stroop).
Het plan was eigenlijk orzo in een soort spinaziesaus geĂŻnspireerd op deze instagrampost
maar mân vriend en ik zijn allebei een beetje half ziekig en kunnen het geen van beiden opbrengen om te koken dus ik heb pizza besteld
Magioni bloemkoolpizza met bleu dâauvergne en walnoten
Crostinis met doperwtensalsa, vega gehaktballetjes, waarschijnlijk een paar verdwaalde augurken of olijven en restjes van een kaasplankje van gister
Gebakken gnocchi met pesto, sperziebonen, geroosterde cashewnoten en parmezaanse kaas
Pasta carbonara
Zelf gemaakte geroosterde Tomatensoep en pita tostiâs
pita broodjes met geroosterde groenten, kikkererwten, geitenkaas en dressing
Mijn god wat is iedereen lekker aan het eten
Ik at boerenkoolstamppot met vegarookworst, vegaspekjes en vegajus.
Op mij hoef je niet jaloers te zijn, viel echt tegen. Heb nu uiteraard mega pan met soep en eet morgen niet thuis
Ramen met alle groente restjes en een zacht ei
Invriezen in porties? En als het tegenviel de volgende keer dat je het eet aanvullen met courgette, croutons, of er een minestrone van maken?
Ja helaas is mijn vriezer te klein. Wellicht neem ik t mee naar mijn afspraak morgen. Is familie, dus maakt niet uit dat het niet denderend is haha