Courgette risotto met burrata
Groentetajine met o.a. saffraan, abrikoos en ingelegde citroen, met couscous en (vega)worst
@Mrs.Fraser ik krijg nu ook meteen zin in lasagne
Pastaschelpen met drie soorten kaas, spinazie, tomaten, paprika, chorizo en kruiden. Beetje aangepast recept van half baked harvest.
Was hij je dankbaar?
Ieders tatta nachtmerrie maar mijn ultieme comfort food: gekookte bloemkool met witte saus en nootmuskaat, aardappelpuree en een vega schnitzel wat mij betreft hadden het gekookte aardappels mogen zijn maar dat ging m’n vriend te ver. Hij had er voor het idee ook nog wel een soort funky koolrabi smaakmaker bij gedaan om het geheel wat op te fleuren
O man, prakkie bloemkool, het liefst met een gehaktbal. Heerlijk!
Heer-lijk!
Vandaag aloo paratha gemaakt. Het was voor mij zo lang geleden dat ik het zelf had gemaakt. Kreeg zelfs een dejavu naar vroeger toen ik het leerde van mijn moeder. Heerlijke vulling erin gedaan. Jammer genoeg had ik geen raita dus heb het met Griekse yoghurt gegeten. Deel bewaard in de vriezer voor later.
Zeker, mijn kleine verwende kreng is dol op verse pasta
Vanavond eet ik alleen ( ) en dat betekent dat ik het Lidl Japanse week vriezerassortiment uittest
Tortelloni met tomaat en basilicumvulling, olijfolie+look+citroenrasp, venkelsalade en focaccia erbij
Soft taco’s met pulled pork van Redefine Meat, guac en Mexicaanse rijst
Orzo met kastanjechampignons, prei, tuinerwten en spekjes
Rijst, sate, sajoerboontjes en gebakken banaan
Het plan is maleisische beef rendang met fluffy kokosnootrijst
Oehh heerlijk
Heb je een receptje?
Ik had alleen het citroengras niet door de kruiden pasta gedaan maar gewoon los bij het vlees
En dit voor de rijst: Coconut Rice (fluffy, not gluey!)
Dit gerecht met paddenstoelen en zwarte bonen in een saus van oa doubanjiang. Al meerdere keren gemaakt, super snel klaar en echt een van mijn favoriete recepten inmiddels.
Tagliatelle met citroen, veel knoflook, peper en courgette, met zelfgemaakte daslook pesto (van daslook geplukt in het bos) en burrata
Een klein unox tomatensoep blikje met oberlander brood, getoast. Een belegd met huttekase en chili olie, de ander met boter, kaas en sriracha. Plus nog een groente schijf die op moest, maar dat was een beetje overbodig.