Wat eet je vanavond #5

Spinazie-kip-aardappel-kerrie ovenschotel

1 like

Heb je hier een recept van misschien?

3 likes

Flatbread met Halloumi, yoghurtsaus en heel veel groente. Restverwerking van wat we nog in huis hadden: prutje van cherrytomaatjes met rode ui, gegrilde paprika, gegrilde aubergine, sla, alfalfa en avocado.

6 likes

Chicken pot pie waarbij de tijd voor het maken echt zwaar onderschat is in het recept. Dus heb echt heel erg trek maar hij staat pas net in de oven, gelukkig heb ik nog wijn

1 like

Salade met couscous!

2 likes

Zit bij de snackbar op mn bestelling te wachten: pa.tat, kalfskroket en een kipcorn

3 likes

Jazeker

2 likes

Keukenkastjes koken: flatbread, met bbq jackfruit, paprika, ui, maĆÆs, komkommer & kaas

4 likes

Ik heb ineens zin in zo een kant en klare pannenkoek en dan pasta met 4 soorten kaassaus erop. Geen idee of het lekker is, maar ik ga het proberen

9 likes

MaĆÆskolf van de grill met limoenboter, rijst met koriander/knoflook en gemarineerde biefstukpuntjes

5 likes

Pizza van de bbq

3 likes

Zelfgemaakte falafel :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Bijzondere craving :joy: pannenkoek met pasta?

2 likes

Citroenrisotto

3 likes

Ja ik moet eerlijk zeggen dat het in mijn hoofd lekkerder leek dan het in werkelijkheid was :joy: daarna overgestapt op nutella pannenkoeken voor de hartig/zoet balans

1 like

Fajitas met kip

1 like

Pasta alla Nerano, vorig jaar op vakantie gegeten en het was zooo lekker. Ik stond wel al vanochtend courgette te frituren maar het was het waard. Al denk ik dat het ook lekker is uit de oven.

Ik wilde alleen ook zelf spaghetti maken maar m’n pastamachine liep steeds vast dus werd het tagliatelle.

4 likes

Soort van crunchwraps met salsa, zure room, guac, gehakt, kaas en jalapeƱos

8 likes

Groente soep met brood. Ben nu de bouillon aan het trekken van restjes groente

1 like

Bibimbap

4 likes