Pokebowl met zalm, komkommer, mango, wortel en mais. Sausje van mayo, shiracha, sojasaus.
Geroosterde tomaten/paprika soep met stokbrood
Dit gegeten met wat meer feta en parmezaan. Heerlijk!
De Jamie gevulde aubergines maar dit keer met echte baby aubergines
ik heb deze vanavond gemaakt en idd lekker maar 15 minuten is een grote leugen
witte asperges met zalmfilet en hollandaise!! met dille of peterselie
Kaassoufflé, mexicano, patatt oorlog
Haha oh dat had ik niet eens gezien heb er idd ook langer over gedaan. Maar maar 1 pan maakt voor mij alles goed (heb geen vaatwasser)
Even kijken of het genoeg is, anders even een ciabatta erbij afbakken.
Broodjes falafel. En morgen hartige taart met groene asperges en geitenkaas.
Orzo ‘risotto’ met spinazie, doperwten, zongedroogde tomaatjes en geitenkaas.
Aardappel polenta kaas/ui pannenkoek/rösti met spinazie
Pokebowl gemaakt met zalmbuikjes van de markt (duur maar zo lekker), mango, komkommer, etc.
Zelfgemaakte pizza!
Ik kook normaal elke woensdag voor mijn ouders, maar nu kwam het door werk van mijn vriend even niet uit. Dus ze belden ineens spontaan dat ze snel ergens hapje gingen eten en of ik mee ging.
Dus vlak achter mijn huis een masala dosa, veg thali en nog aloo paratha gegeten. Met nog een kesar badam erbij (saffraan amandel drankje).
Als toetje even ijsje gehaald bij de ijssalon.
Vind het dan megaschattig dat ze vervolgens ook pas echt wegrijden als ze zien dat ik mijn appartement ben binnengelopen, terwijl ik 36 ben en normaal gesproken op elk uur van de dag hier gewoon in mijn eentje rondscharrel maar goed haha.
Ter compensatie voor al dit gelul ook wat foto’s.
Dit klinkt teeeeringlekker
Is het ook! Beetje amandelmilkshake vibes. Deze mocht van mij ietsje minder zoet, maar is ook heel makkelijk zelf te maken volgens mij dus ga dat binnenkort even doen.
Mocht je een fijn recept hebben gevonden hoor ik dat graag