Oyakodon
Haha ik zat net van de week te denken dat ik hier zin in had, kan inderdaad prima met dit weer
Crispy potato salad, zo’n TikTok hit van vorig jaar dacht ik
leftover kimchi ei rijst in romainebladen & wortelsalade met soja mirin gember sesamolie enz
Ik eet vandaag op m’n werk en probeer wat minder kant en klaar maaltijden te eten. Ik heb coleslaw gemaakt met zo’n zakje koolmix, Griekse yoghurt, mayolijn, agavesiroop, azijn en wat kruiden die ik hier in het kastje vond, gebakken aardappels en een burger van Garden Gourmet
Soep van o.a. pompoen, wortel, tomaat, pastinaak, selderij en knolselderij met flatbread
zelfgemaakte paaatat die heel chill wordt volgens mij, kipnuggets & broccoli
en toe saffraan/pistache ijs
Gnocchi alla sorrentina met een simpele salade erbij
Gnocchi in romige paprikasaus (recept van Picnic)
Zuurvlees uit de slowcooker met frietjes
Pulled chicken quesadilla’s
Otto tabbouleh fritters met polentafriet en salade
Girl dinner met artisjok, pesto, paprika, roomkaas, vega balletjes in tomatensaus, gemarineerde tomaatjes met burrata en ciabatta.
Kijk ook nu al uit naar mn leftover lunch want t is echt veel te veel
Pompoensoep met pesto van oost-indische kers en walnoot, beetje zure room, zelfgemaakte croutons en een scheutje daslook olie (voor het eerst gemaakt dit jaar, blijvertje) en gegarneerd met een oost-indische kers bloemetje
Tika masala naar recept van The hairy bikers.
Pokebowl met warmgerookte zalm, radijs, wortel, avocado, komkommer, mais en mango. Sausje van mayo, sojasaus en shiracha
Oesterzwam shoarma
De ‘viral creamy beans’ van NYT met Turks brood en geroosterde puntpaprika’s (daar had ik nog een zak van).
Deze pasta. Super simpel, maar daarom niet minder lekker.
Griekse salade met gebakken aardappelen