Wat eet je vanavond #5

Oyakodon :ok_hand:t2:

3 likes

Haha ik zat net van de week te denken dat ik hier zin in had, kan inderdaad prima met dit weer :see_no_evil:

Crispy potato salad, zo’n TikTok hit van vorig jaar dacht ik

2 likes

leftover kimchi ei rijst in romainebladen & wortelsalade met soja mirin gember sesamolie enz

7 likes

Ik eet vandaag op m’n werk en probeer wat minder kant en klaar maaltijden te eten. Ik heb coleslaw gemaakt met zo’n zakje koolmix, Griekse yoghurt, mayolijn, agavesiroop, azijn en wat kruiden die ik hier in het kastje vond, gebakken aardappels en een burger van Garden Gourmet

6 likes

Soep van o.a. pompoen, wortel, tomaat, pastinaak, selderij en knolselderij met flatbread

1 like

zelfgemaakte paaatat die heel chill wordt volgens mij, kipnuggets & broccoli

en toe saffraan/pistache ijs

1 like

Gnocchi alla sorrentina met een simpele salade erbij

2 likes

Gnocchi in romige paprikasaus (recept van Picnic)

2 likes

Zuurvlees uit de slowcooker met frietjes

3 likes

Pulled chicken quesadilla’s

5 likes

Otto tabbouleh fritters met polentafriet en salade

6 likes

Girl dinner met artisjok, pesto, paprika, roomkaas, vega balletjes in tomatensaus, gemarineerde tomaatjes met burrata en ciabatta.
Kijk ook nu al uit naar mn leftover lunch want t is echt veel te veel

5 likes

Pompoensoep met pesto van oost-indische kers en walnoot, beetje zure room, zelfgemaakte croutons en een scheutje daslook olie (voor het eerst gemaakt dit jaar, blijvertje) en gegarneerd met een oost-indische kers bloemetje

9 likes

Tika masala naar recept van The hairy bikers.

1 like

Pokebowl met warmgerookte zalm, radijs, wortel, avocado, komkommer, mais en mango. Sausje van mayo, sojasaus en shiracha

3 likes

Oesterzwam shoarma

1 like

De ‘viral creamy beans’ van NYT met Turks brood en geroosterde puntpaprika’s (daar had ik nog een zak van).

6 likes

Deze pasta. Super simpel, maar daarom niet minder lekker.

1 like

Griekse salade met gebakken aardappelen

1 like