Aspergesss! Met aardappels, gekookt eitje en kaassaus.
Ronde courgettes gevuld met vega gehakt, tomaat, mozzarella, pijnboompitten en daarbij tagliatelle met kerstomaten, look, rucola
Udon noedels met runderreepjes, sesam, spitskool en gebakken ei. Met zoetzure komkommer
Venkelrisotto
Wraps ![]()
Thaise curry!
Weer een mystery brick uit de vriezer. Soto zo blijkt ![]()
Orzotto met broccoli, courgette en gerookte zalm
Aardappel spinaziecurry van Meera
A banger, mijn hele familie maakt hem inmiddels
Een bij elkaar geraapt zooitje van dingen die ik nog in huis had omdat ik geen tijd had om boodschappen te doen.
Spruitjes uit de oven met ricotta-mosterddip, gebakken paprika, ui en champignons met spekjes en wat frietjes uit de airfryer.
- Oosterse zalm uit de oven (knoflook, sesamolie, sojasaus en maple syrup)
- Salade van zeewier, kool/wortelmix, zwarte sesamzaadjes en komkommer (dressing van sojasaus en limoen)
- Frietjes haha
varenyky (oekraiense dumplings) met oekrainse komkommersalade ![]()
Heb je hier een recept van?
Nee sorry, ik improviseer het altijd gewoon. Denk dat ik ooit de basis uit een YouTube filmpje heb gekeken of op een blog gelezen, maar in principe bak ik de kip altijd even los en de rest gaat gewoon in de tajine en dan lang wachten haha. Je kan in principe gewoon alles wat je lekker vindt combineren en ff opzoeken wat de kooktijd is met een tajine.
Malatang! Chinees gerecht, eigenlijk een soort hotpot maar dan zonder dat je het zelf hoeft te doen, je pakt eerst zelf je ingrediënten en dan wordt het voor je klaargemaakt in de bouillon die je kiest. Ik wou dat al heel lang een keer eten en nu vond ik ineens een malatangrestaurant?? Zocht gewoon iets om uit werk even snel wat te eten dus was helemaal gelukkig. Ik had pittige bouillon met veel sesampasta en extra chili-olie erdoor, met onder andere zoete aardappel noedels, tofuvel, tofu knots, tofu puffs, gefrituurd brood, ei, lotuswortel en veel groente, en het was megalekker ![]()
Weet even niet waar dit te plaatsen maar wilde de hype van dadels met roomboter, zeezout en nootjes proberen maar ik snap het niet. Ik ga echt over mn nek van die roomboter. Vind het echt too much ![]()
Ik vind dit echt klinken als een snack die door proteïne bulkere wordt gepromoot ipv dat het echt lekker is
Het zoete in combi met het zachte van roomboter, het zout en de crunch leek me wel lekker. Normaal gesproken zijn dat wel de pijlers voor een lekkere snack (of gerecht) maar ik moest hier echt bijna van kokhalzen ![]()
Ik wil dit