Malatang! Chinees gerecht, eigenlijk een soort hotpot maar dan zonder dat je het zelf hoeft te doen, je pakt eerst zelf je ingrediënten en dan wordt het voor je klaargemaakt in de bouillon die je kiest. Ik wou dat al heel lang een keer eten en nu vond ik ineens een malatangrestaurant?? Zocht gewoon iets om uit werk even snel wat te eten dus was helemaal gelukkig. Ik had pittige bouillon met veel sesampasta en extra chili-olie erdoor, met onder andere zoete aardappel noedels, tofuvel, tofu knots, tofu puffs, gefrituurd brood, ei, lotuswortel en veel groente, en het was megalekker
Weet even niet waar dit te plaatsen maar wilde de hype van dadels met roomboter, zeezout en nootjes proberen maar ik snap het niet. Ik ga echt over mn nek van die roomboter. Vind het echt too much
Ik vind dit echt klinken als een snack die door proteïne bulkere wordt gepromoot ipv dat het echt lekker is
Het zoete in combi met het zachte van roomboter, het zout en de crunch leek me wel lekker. Normaal gesproken zijn dat wel de pijlers voor een lekkere snack (of gerecht) maar ik moest hier echt bijna van kokhalzen
Ik wil dit
De meest simpele pasta (papperdelle) met tomaten/paprikasaus (kant en klaar jumbo). Met parmezaan en basilicum
Vrij weinig zin om lang in de keuken te staan.
Erna lekker watermeloen ijs (watermeloen invriezen en blenden met een mini beetje melk, limoen en honing)
omg lekker, waar is dit?
Pani puri met aloo masala en een tamarinde chutney en munt pani
En daarna palak paneer met naan. Heb voor de vleeseters tikka masala gemaakt
Orzo salade met rucolapesto, groene asperges, tomaatjes uit de oven en burrata
De tiktok hype, maar blijft zo heerlijk
Pappardelle met tomaat, knoflook, pesto, burrata, extra pijnboompitten en balsamico stroopje.
Dit klinkt goed! Is het hoeveelheden gewoon op gevoel?
Fish tacos
Ik gebruik voor 2 personen minimaal 400 gram cherrytomaten, verder is alles naar smaak!
Heel lekker deze!
Salade caprese, friet en vega kipschnitzel
Pasta met yoghurt-feta saus met gedroogde munt en verse munt en peterselie met daarbij geroosterde gerookte paprika kikkererwten en gegrilde paprika
Wat is het nut van zowel gedroogde als verse munt? Ben geen kok dus ik vraag dit oprecht
De gedroogde munt is intenser van smaak dus die heb ik door de feta-yoghurt geroerd en de verse munt gebruikt om het geheel af te toppen en het mooie verse groene kruiden gevoel aan de pasta te geven