Bicky burger met een brioche broodje, cheddar, gefrituurde uitjes, tomaten salsa en Bicky hot saus, met curly fries
Weer gezakt voor mijn begrijpend lezen examen dus ik zit nog te wachten op mijn Otto spinazie pastei die in de oven bakt (drie kwartier kom op ook echt)
Kip zoetzuur!
Pokebowl met krokante (vega) kip, zeewier, avocado, mais en komkommer
Ikeabordje: balletjes met roomsaus en vossenbessenjam, ovenfrietjes en wat groene groentes. Echt goed comfortfood.
Yakitori, de ene batch met soja glaze, de andere met zoete chili-pruimen glaze, gebakken noodles, een gebakken ei en edamame bonen
Spaghetti
Vega kapsalon
Pasta met spinazie, kruidenkaas, tomaatjes en pijnboompitten
Mislukte pizza margaritha van de bbq. Geen idee wat er deze keer fout is gegaan maar alles bleef plakken, deeg ging stuk, vervolgens waren de randen taai. Leek wel een slagveld. Dus als “toetje” dadelijk nog maar wat ovenhapjes
Pastasalade met gerookte kip, galiameloen, feta, paprika en pijnboompitten
Libanese sperzie- en pronkbonen in tomatensaus met rijst met vermicelli erdoorheen (rijst met pasta erdoorheen is ZO LEKKER)
van Meera, alweer-a
Mungbonen curry met tofu, koriander, lente ui en naanbrood
Hahah
Maar just so u know, Meera spreek je uit als Miera
Uit welk boek van haar heb je dat recept? Of heb je een link?
Het komt uit Bij Meera aan tafel
Maar het staat ook hier:
Dankjewel! Misschien vind je trouwens een recept wat ik vaak uit het kookboek polka maak ook wel lekker. Dat is met Limabonen, spekjes, tomaten en marjolein.
Gisteravond en vanavond een pastasalade. Met fusilli, gerookte kip, puntpaprika, komkommer, appel, perzik, bosui, cashewnoten en dressing van fritessaus/kwark/sap van de perzik uit blik. Ben zo blij dat ik voor vanavond al wat in de koelkast heb staan
Taco’s!
Burrito’s, als ik ten minste zin en trek krijg om het te maken