Wat eet je vanavond #5

Bicky burger met een brioche broodje, cheddar, gefrituurde uitjes, tomaten salsa en Bicky hot saus, met curly fries

2 likes

Weer gezakt voor mijn begrijpend lezen examen dus ik zit nog te wachten op mijn Otto spinazie pastei die in de oven bakt (drie kwartier kom op ook echt) :grimacing:

6 likes

Kip zoetzuur!

3 likes

Pokebowl met krokante (vega) kip, zeewier, avocado, mais en komkommer

4 likes

Ikeabordje: balletjes met roomsaus en vossenbessenjam, ovenfrietjes en wat groene groentes. Echt goed comfortfood.

7 likes

Yakitori, de ene batch met soja glaze, de andere met zoete chili-pruimen glaze, gebakken noodles, een gebakken ei en edamame bonen

4 likes

Spaghetti :spaghetti:

1 like

Vega kapsalon

2 likes

Pasta met spinazie, kruidenkaas, tomaatjes en pijnboompitten

Mislukte pizza margaritha van de bbq. Geen idee wat er deze keer fout is gegaan maar alles bleef plakken, deeg ging stuk, vervolgens waren de randen taai. Leek wel een slagveld. Dus als “toetje” dadelijk nog maar wat ovenhapjes :upside_down_face:

1 like

Pastasalade met gerookte kip, galiameloen, feta, paprika en pijnboompitten

2 likes

Libanese sperzie- en pronkbonen in tomatensaus met rijst met vermicelli erdoorheen (rijst met pasta erdoorheen is ZO LEKKER)

van Meera, alweer-a

10 likes

Mungbonen curry met tofu, koriander, lente ui en naanbrood

5 likes

Hahah :rofl:

Maar just so u know, Meera spreek je uit als Miera :relaxed:

2 likes

Uit welk boek van haar heb je dat recept? Of heb je een link?

1 like

Het komt uit Bij Meera aan tafel

Maar het staat ook hier:

1 like

Dankjewel! Misschien vind je trouwens een recept wat ik vaak uit het kookboek polka maak ook wel lekker. Dat is met Limabonen, spekjes, tomaten en marjolein.

2 likes

Gisteravond en vanavond een pastasalade. Met fusilli, gerookte kip, puntpaprika, komkommer, appel, perzik, bosui, cashewnoten en dressing van fritessaus/kwark/sap van de perzik uit blik. Ben zo blij dat ik voor vanavond al wat in de koelkast heb staan :hot_face:

5 likes

Taco’s!

1 like

Burrito’s, als ik ten minste zin en trek krijg om het te maken