Wat eet je vanavond

Beetje kleurloos maaltje haha; volkoren penne, pesto, kipstuckjes, tomaatjes en feta kaas. Leftovers gaan morgen mee als lunch!

7 likes

Lasagne met gegrilde groente.
Doe er normaal “gewone” groente in dus ben benieuwd of dit lekker wordt, ik verwacht het wel :heart_eyes:

1 like


Alweer pasta🥳 met tomatensalade

6 likes

Wat zijn ‘‘gewone’’ groenten? :stuck_out_tongue:

Paprika, champignons en ui gebakken in een pan :stuck_out_tongue:

Dit was wel lekkerder, alleen de courgette was een beetje slijmerig.

1 like

Je zou de bodem eerst even kort in de oven kunnen doen, dan beleggen en dan weer in de oven. Dan wordt hij wel wat krokanter. Al blijft een bloemkoolpizza bij mij ook slapper dan een gewone van echt pizzadeeg.

1 like

Heb ik gedaan, de bodem namelijk zelf gemaakt :see_no_evil:

Oooh ok. Goed bezig! Zie nu inderdaad de foto in het andere topic. Wel stom dat de bodem zo slap was dan, de pizza ziet er wel heel lekker uit

1 like

Jha de randjes zien er krokant uit… Maar nee voor mij volgende keer weer een ‘echte’ bodem😅
En dankjewel :innocent:

Spaghettini met tomaat-mascarponesaus en basilicum on top

3 likes

Zuurkool :drooling_face:

Er staat een pasta-ovenschotel in de oven met doperwten, tomaatjes, roomkaas, mozzarella, vega spekreepjes en nog wat groentes en ik heb hier zoveel zin in.

4 likes

Ik doe hapjesavond met mijzelf dus heb stokbrood, gerookte buffelmozzarella, ei-truffelsalade, crackertjes, truffelchips en dan nog wat tomaatjes voor de balans :thumbsup:.

13 likes

Linzensoep met bleekselderij en wortel, en zelfgemaakte crostini

1 like

Waar koop ik dit? :drooling_face:

Bij Marqt! De mozzarella ziet er een beetje gaar uit want hij is bruin maar wel erg lekker.

1 like


Veggie nasi door mijn vriend :heart_eyes:

9 likes


Vegetarische Nasi/GadoGado achtig gerecht nu myself. Tempé (AH) gebakken in nog wat sambal, satesaus (gedeeltelijk zelf gemaakt), gebakken groenten (AH wok) en zoetzure groenten (AH rauwkost komkommer met azijn, suiker en sambal). Alles lekker met sambal want lekker lekker pittig

11 likes

Vrijdag avond pizza avond :slight_smile:

2 likes