Wat eet je vanavond

Veggie shoarma van de appie, met kleine knoflooknaan broodjes ipv gewone pita’s. En dan feta, tomaat, sla, komkommer etc. Nu al zin in!

4 likes

Rissotto met spinazie, bloemkool en wortel.

Burritos :smiling_face_with_three_hearts:

Pasta carbonara

limoen risotto met gestoofde aubergine, pecorino en rucola.

8 likes

Aardappelgratin, salade en prosciutto uit de oven??? Typisch geval van ‘oja kak ik moet nog eten’ van alles uit de koelkast getrokken

Klinkt vet lekker. Heb je een recept?

Ik voel me zielig dus ik mag zo een lekker biefstukje van de slager eten

Daarbij oldskool smileys uit de oven (wie kent ze nog??) en een grote salade met feta, olijven, tomaten, spekjes, tomaten etc

2 likes

Eerste keer maakte ik het met een vriendin volgens dit recept maar toen hadden we geen oven en stoofden we de aubergine in zo’n stoofding boven een pannetje. https://www.dehippevegetarier.nl/vegetarische-recepten/citroenrisotto-met-geroosterde-aubergine/
En nu maak ik het nu dus met limoen omdat ik die nog had liggen gehe. Verder een beetje op gevoel.

1 like

Mmmm klinkt heel lekker!

1 like

Ik kook nooit uit pakjes maar ik had deze gekregen en het leek me wel lekker:

Het hele gerecht smaakte raar. Later zag ik dat het van maggi was en toen dacht ik ja, daar smaakte het inderdaad naar. :expressionless:

2 likes

Kapsalon, duurt nog 45min en ik heb honger.

Had nog best veel bosui. Dus eet nu dit https://www.lekkerensimpel.com/quiche-met-ham/
Voor het eerst een kleine (18cm) springvorm gebruikt en vond het echt een leuk taartje

1 like

Simpel uiensoepje, meer kon ik niet opbrengen met m’n zieke kop

Als ‘hapje’ zoete aardappelfrietjes met een harissa/limoen/yoghurtsaus, daarna half couscous half bloemkoolrijst met geroosterde pastinaak, butternut en peterselie.

4 likes

Lasagne uit de Zilveren Lepel en molto vino bianco want ik heb wat te vieren.

3 likes

Wokschotel met broccoli, selder, ui, kip en witte rijst erbij.

Moussaka, zelfgemaakt. Echt m’n lievelingseten naast lasagne en dim sum :heart:

Ok veel lievelingsvoedsel

4 likes

Bloemkoolbodem pizza met tomatensaus, kaas, pulled chicken (leftover van gisteren) en bbq saus

Zelfgemaakte pizza, en ik heb een fles moët in de koelkast gegooid want ik wil zuipen met de man en daarna seks hebben. (Oke en hij heeft een nieuwe baan)

3 likes