Wat eet je vanavond

Turkse Manti! (Wel de diepvries variant, aint nobody got time for the real deal :crazy_face:)

11787

5 likes

Dan denk ik dat je wel met 3 mensen ervan kan eten!

Dankjewel! :innocent: Zat te twijfelen er staat vaak op voor 1 pizza maarja bedoelen ze dan zon grote plaat die je dan weer verdeelt…

Ja ik eet een zo’n pakket zeg maar, dus zo’n rol en pizza saus, met 2 personen. Alleen zijn wij wel grote eters. Voor 1 persoon is het echt te veel haha!

Gebakken aardappeltjes met oregano, rozemarijn, salie en tijm.

Gebakken champignons met Kerrie,

Rundersausijsjes

1 like

Groenteballetjes en pad thai met wortelnoodles.

Jouw gebakken aardappeltjes zien er altijd zo perfect gebakken uit haha
Geef tips :smirk:

2 likes

Dankjewel :see_no_evil::see_no_evil: deze komen uit de airfryer gewoon met wat olijfolie en grof zout :stuck_out_tongue: en dan wel zeker een half uur er in, halverwege keren.

Misschien verschilt het dat ik er niet zoveel in doe? Zodat de aardappeltjes niet op elkaar liggen

Soms willen ze niet goed kleuren, dan doe ik er een beetje braadboter op :yum:

1 like

Ah ik heb geen airfryer. Maar misschien moet ik inderdaad een grotere pan gebruiken want ze zitten vaak wel dicht op elkaar allemaal!

1 like

In de oven kan ook :innocent: duur t wel lang…

Ahh dit is zo lekker he!!

Ik heb een mexicaans bonenpotje gegeten vandaag

2 likes

Asperges! Eindelijk weer :heart_eyes:

3 likes

Bami met kip.

Krokante kip met mangosaus, gebakken rijst en gestoomde bimi

Nee, gewoon random in elkaar geflanst! Wortels raspen en samen met wat ui en knoflook in de pan en als ze wat zachter zijn een sausje erbij gooien (ik deed: sojasaus, vissaus, sriracha, sesamolie, beetje honing, limoen en wat pindakaas)! En eventueel wat gehakte pinda erover. Oke, misschien had ik het eerder pad thai-inspired moeten noemen :sweat_smile:

1 like

Denk dat je @Sobremesa moest hebben :stuck_out_tongue:

2 likes

gepaneerde wijtingfilet met erwtjes en gekookte aardappel (ik twijfel om erwtenpuree te maken…)

Ik heb een heerlijke salade gemaakt met rucola, feta, olijfjes, tomaat, komkommer, asperges en een honing/mosterd dressing.
Ik doe er later voor mezelf nog een paar zongedroogde tomaatjes bij. En ook avocado gaat er nog bij net voor we gaan eten.

Voor mijn man bak ik er een kippenworst bij en gebakken zoete aardappel.

Zoveel zin in!

1 like

Klinkt super lekker! Heb je een recept voor de kaas?

Gado gado bowl, zin in.

2 likes