Wat eet je vanavond

In de oven kan ook :innocent: duur t wel lang…

Ahh dit is zo lekker he!!

Ik heb een mexicaans bonenpotje gegeten vandaag

2 likes

Asperges! Eindelijk weer :heart_eyes:

3 likes

Bami met kip.

Krokante kip met mangosaus, gebakken rijst en gestoomde bimi

Nee, gewoon random in elkaar geflanst! Wortels raspen en samen met wat ui en knoflook in de pan en als ze wat zachter zijn een sausje erbij gooien (ik deed: sojasaus, vissaus, sriracha, sesamolie, beetje honing, limoen en wat pindakaas)! En eventueel wat gehakte pinda erover. Oke, misschien had ik het eerder pad thai-inspired moeten noemen :sweat_smile:

1 like

Denk dat je @Sobremesa moest hebben :stuck_out_tongue:

2 likes

gepaneerde wijtingfilet met erwtjes en gekookte aardappel (ik twijfel om erwtenpuree te maken…)

Ik heb een heerlijke salade gemaakt met rucola, feta, olijfjes, tomaat, komkommer, asperges en een honing/mosterd dressing.
Ik doe er later voor mezelf nog een paar zongedroogde tomaatjes bij. En ook avocado gaat er nog bij net voor we gaan eten.

Voor mijn man bak ik er een kippenworst bij en gebakken zoete aardappel.

Zoveel zin in!

1 like

Klinkt super lekker! Heb je een recept voor de kaas?

Gado gado bowl, zin in.

2 likes

Verse pizza met 2 soorten ham, mozzarella, spek en rucola. Ben benieuwd.

Pannenkoeken :pancakes::drooling_face:

3 likes

Heeee, hier ook!

1 like

Rijst met furikake (japanse rijst kruiden) en zachte tofu in een soya/sesam dressing. Husband is uiteten me zn werk dus even snel wat gemaakt wat hij normaal gesproken niet lust :stuck_out_tongue_winking_eye:

7

10 likes

Is er nog een verschil met gewone gado gado op het servies na? :stuck_out_tongue:

Haha nee ik eet het ook gewoon van een bord! Het recept is van Chickslovefood en daar noemen ze het zo :crazy_face:.

2 likes

Bami!

Hoe maak jij die tofu klaar? Ik hou van tofu, maar weet niet goed hoe met zachte tofu te werken.

2 likes

Salade met volkoren couscous, tomaatjes, avocado, fetablokjes, gerookte kip, ui en slamelange met rucola

1 like