Wat eet je vanavond

Wil je er ronde pizza’s van maken?

Dat hoeft niet per se :innocent:

Turkse Manti! (Wel de diepvries variant, aint nobody got time for the real deal :crazy_face:)

11787

Dan denk ik dat je wel met 3 mensen ervan kan eten!

Dankjewel! :innocent: Zat te twijfelen er staat vaak op voor 1 pizza maarja bedoelen ze dan zon grote plaat die je dan weer verdeelt…

Ja ik eet een zo’n pakket zeg maar, dus zo’n rol en pizza saus, met 2 personen. Alleen zijn wij wel grote eters. Voor 1 persoon is het echt te veel haha!

Gebakken aardappeltjes met oregano, rozemarijn, salie en tijm.

Gebakken champignons met Kerrie,

Rundersausijsjes

Geplette courgette uit een Ottolenghi kookboek met yoghurt en brood vooraf, daarna vega spaghetti carbonara (champignons in plaats van vlees). We hebben eters vanavond, gezellig vind ik dat altijd :slight_smile:

Groenteballetjes en pad thai met wortelnoodles.

Jouw gebakken aardappeltjes zien er altijd zo perfect gebakken uit haha
Geef tips :smirk:

Dankjewel :see_no_evil::see_no_evil: deze komen uit de airfryer gewoon met wat olijfolie en grof zout :stuck_out_tongue: en dan wel zeker een half uur er in, halverwege keren.

Misschien verschilt het dat ik er niet zoveel in doe? Zodat de aardappeltjes niet op elkaar liggen

Soms willen ze niet goed kleuren, dan doe ik er een beetje braadboter op :yum:

Ah ik heb geen airfryer. Maar misschien moet ik inderdaad een grotere pan gebruiken want ze zitten vaak wel dicht op elkaar allemaal!

In de oven kan ook :innocent: duur t wel lang…

Ahh dit is zo lekker he!!

Ik heb een mexicaans bonenpotje gegeten vandaag

Asperges! Eindelijk weer :heart_eyes:

Bami met kip.

Heb je hier een recept van?

Krokante kip met mangosaus, gebakken rijst en gestoomde bimi

Nee, gewoon random in elkaar geflanst! Wortels raspen en samen met wat ui en knoflook in de pan en als ze wat zachter zijn een sausje erbij gooien (ik deed: sojasaus, vissaus, sriracha, sesamolie, beetje honing, limoen en wat pindakaas)! En eventueel wat gehakte pinda erover. Oke, misschien had ik het eerder pad thai-inspired moeten noemen :sweat_smile:

Denk dat je @Sobremesa moest hebben :stuck_out_tongue: