Wat eet je vanavond

Hamburgers uit de slowcooker :grin:

niet normaal hè, ik voelde me net een kinderprinses toen ik voor het eerst macdonalds thuis liet bezorgen.

Pitabroodjes met kipreepjes, groente en (knoflook)saus

De dag dat dit in mijn woonplaats wordt geïntroduceerd roep ik uit tot nationale feestdag.

Pasta pesto met broccoli en vegan ‘zalm’.

Wat voor vegan zalm is dat? Valt het wat te vergelijken met echte vis?

Schnitzel met aardappeltjes uit de pan en salade

Citroenrisotto met saltimbocca van kip.

Spaghetti meatballs a la mijn moeder (veel rode wijn dus), zo lekker!

Bami

Gekruide rijst met groene curry (courgette, broccoli, paprika en champignons) en gemarineerde tofu
Uit een too good to go box, zo lekker!

Sushiiii

Ik wilde leftover hapjes van m’n visite gister eten en pizza bestellen en niet meer van de bank af maar vriendje wil ayce dus nu zit ik geschminkt in de auto, heel vervelend.

Want werk.

Ovenfriet en wortel-pastinaaksoep

Het is nieuw van Sofine:

(foto gewoonvegan.nl)

Echt een soort moot dus.

Ik heb nog nooit een echte warme moot zalm gegeten dus ik durf niet te zeggen of het er op lijkt. Ik heb wel ooit koude zalm gegeten en daar vond ik het niet naar smaken. Ik vond het sowieso niet super-vissig, maar mijn man vond het wel echt naar vis smaken en die vond de structuur ook te echt, terwijl ik het juist ietwat taai vond (het is ook nooit goed he haha).
We willen altijd alle nieuwe veganistische dingen proberen, deze was best oke, maar zal ik niet vaker halen.

Hmm ziet er op het eerste zicht niet heel smakelijk uit, maar wil hem wel eens proberen! Nog niet in de winkels gezien hier, maar ga het in het oog houden :slight_smile:

Hij is volgens mij alleen bij de jumbo te koop!

Paddestoelenrisotto <3

Omg toen ik nog regelmatig bij een bepaald restaurant ging eten nam ik dit altijd als voorgerecht, zo lekker. Jij hebt de manti uit de diepvries dus? Kan je zeker niet gewoon in de supermarkt kopen?