Wat eet je vanavond

Pastasalade met broco, selder, komkommer, rucola en green godess dressing + nog een groenteschijf voor wat extra vulling.

Ik heb net eindelijk gebarbecued. Ofja ben nog niet klaar, want ik wacht nog op de gegrilde ananas met karamelsaus en ijs als toetje :drooling_face:

1 like

Ravioli gevuld met ricotta en spinazie, sausje van paddenstoelen, tomaten en parmezaan en daaronder een bult rucola. Zin in

2 likes

Ik heb sushi besteld :ok_hand:t2:
Heb 15 euro korting door een box in de aanbieding en omdat ik blijkbaar thuisbezorgd punten genoeg had :joy:

Pastasalade met spinazie, artisjok, tomaat, komkommer, olijf, pesto, zadenmix.

Pizza. Deeg gister gemaakt en in de koelkast laten rijzen…

1 like

4 likes

Zoete aardappel met groentes en pikante kipfilet in de oven.

Ik ga broodje beyond burger maken voor mijn vriend en mij, zonder dat hij weet wat het is. Ik hoop dat ie denkt dat het een echte vleesburger is.

3 likes

Gebakken gnocchi met tomaat mozarella saus

Lavash met vegan gyros, allemaal groente en knoflooksaus. En homemade aardappelschijfjes on the side.

2 likes

Turkse pizza, heerlijk!

1 like

Zelfgemaakte tomatensoep met een stukje spinazie/ricotta quiche, en een hoopje veldsla met witte kaas en gegrilde paprika.

Ga normaal gesproken best ok op soep uit blik/zak , maar kant en klare tomatensoep vind ik ZO extreem ranzig. Brr.

Had zin in mac and cheese, maar ook in groenten.

Dus toen werd het dit.

Helaas niet zelfgemaakt, maar gehaald bij een supermarktje met Midden-Oosterse producten.

Wij eten vanavond vegan kapsalon :heart_eyes:

1 like

Rode curry met zalm, spinazie, kikkererwten en bloemkoolrijst

1 like

Salade met zoete aardappel, kikkererwten, erwten, komkommer, feta, gerookte kip en whatever ik er nog maar kan bijgooien.

3 likes

Aardappelsmileys, vega “kip” schnitzel en geroosterde bloemkool

1 like

Ja, helaas ben ik te doorzichtig met dit soort dingen. Hij weet inmiddels al als ik heel mysterieus aan het doen ben tijdens het koken, dat er dan vast geen vlees in zit terwijl ik wel die indruk wil wekken. Dus hij is niet meer te foppen jammer genoeg. Maar hij vond het wel heel erg lekker en ik ook! Net echt!
Ik had sowieso nog nooit een broodje hamburger gemaakt, dus ik was helemaal trots haha.

6 likes