Nibbit en ijskoffie
Ketjap krieltjes, bloemkool met pindasaus en vega krokante “kip” schnitzel
Poffertjes want, ik eet alleen … saai
Vooraf: unox tomatensoep
Hoofd: ristorante pizza
Na: creme brulee
af en toe toch best satisfying
Mijn schoonloeder komt eten vanavond en heb de boodschappen al gedaan.
Aardappels in de schil uit de oven, bloemkool broccoli gratin en gambas met rode peper en knoflook.
Toetje: aardbeiengebakje met citroenroomkaas.
Een prutje van spinazie, cherry tomaten, knoflook, pepertjes en een beetje room over tagliatelle.
Heb echt geen klote meer in huis, maar toch weer gelukt.
Salade met aardappel, sperciebonen, gegrilde paprika, rode ui, kappertjes, dressing (mosterd, azijn, gebakken knoflook), beetje edelgist, pompoen- en zonnebloempitten en een zacht gekookt eitje.
Zelfgemaakte frietjes met een kaassoufle
“Verse” pizza van de Albert Heijn
Kokos linzensoep
Vegan shoarma pizza van nyp. Ik vind die echt lekker als niet vega(n) persoon!
Ik had willekeurig wat dingen bij elkaar gegooid maar was zooo lekker
Het was een salade van linzen, rucola, avocado en geitenkaas en daarover gegrilde paprika uit de oven, waar ik rode ui, knoflook, en paprika/chili kruiden en -olie over had gedaan voor t de oven in ging
Pistoletje met van die gore cheapass diepvries saté, sambal, zuur en gefrituurde uitjes.
Guilty pleasure.
ovenfrietjes met groene asperges en een kaasschnitzel. Zo’n zin in!
“Pulled chicken” jackfruit salade
Quesadillas met pulled chicken, guacamole, tomatensalsa en zwarte bonendip (@Bunnyslippers postte laatst het recept, dank je!). Tortillachips en een frozen margarita ernaast, zin in!
Pannenkoeken maar dan mini’s met verschillende toppings
Broodje krokante kip met een flinke lading chilisaus en als “toetje” een chocolade milkshake
Ik had antilliaanse kaasballetjes gemaakt en ik blijf er maar van eten dus heb ik het avondeten geskipt.
Kippie kipgehakt balletjes met krieltjes uit de oven en broccoli