Eigenlijk friet met zelfgemaakt stoofvlees uit de slowcooker, maar ik denk dat het toch maar een kaassoufle ipv stoofvlees wordt. Ik weet niet wat voor raar vlees ik heb gekocht want het staat al 24 uur op en het is nog kei hard en taai? Ben er eigenlijk op tegen om vlees weg te gooien, maar ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet… super zonde dit.
Oh thanks. Rode wijn heb ik nog wel, dat ga ik er nu meteen bij doen!
Pasta pesto met broccoli, paprika en cherry tomaatjes.
Zijn het nog rauwe spareribs? Want dan ben je wel een poosje bezig… uren, zeg maar.
Boerenkool met HEMA worst, want het was in de aanbieding
Andijviestamppot met spekjes, slavink en stamppotjus
Past perfect bij het weer van vandaag vind ik
Ik zou ze in de oven doen! In de pan vind ik dat altijd lastig omdat het geen recht, plat stuk is.
Quesadillas met kip
Zeker niet in de pan! Als ze zijn gemarineerd en voorgegaard zou ik ze gewoon in de oven gooien. Dan worden ze behalve zacht ook een beetje knapperig aan de buitenkant. Dat gaat met een slow cooker niet lukken.
Tagliatelle met paprika roomsaus
En voor erbij nog courgette trifolati (courgette gebakken met knoflook, witte wijn, citroensap en munt)
Dat ziet er gezellig ( en lekker ) uit! Eet smakelijk.
Nachos met zelfgemaakte refried beans, gekruide groene puntpaprika en jalapeño relish
Na een dag buiten in de regen: groentesoep met balletjes en afbakbroodjes.
De wijn was echt een goed idee! Het was alsnog niet dat je het vlees met twee vorken uit elkaar kon trekken, maar wel gewoon mals genoeg om te eten. Gaf ook net een beetje extra smaak, dus dikke prima.
Mocht je trouwens nog een keer spareribs hebben dan is deze marinade/glaze een aanrader
Of als je van een beetje Oosters houdt deze:
Kan ook met voor gemarineerde spareribs trouwens (al zou ik dan wel kiezen voor spraribs met een neutrale marinade, ketjap marinade of sweet chili. Geen piripiri of andere rode saus). Dan is het gewoon een kwestie van insmeren en in de oven bakken of eerst in de slowcooker en daarna nog een keertje insmeren met wat marinade en even onder de grill in de oven voor een krokant laagje.
Udon noodles met sticky sesam kip, champignons, lente ui en zoete omelet
Pangasiusfilet, aardappeltjes in schil en broccoli uit de oven
Voel me kut, en ben alleen, dus ga McDonald’s halen en even m’n werk afronden en dan de hele avond tv kijken en/of lezen.
Tldr: Maccie.
Nasi en als toetje zelfgebakken appeltaart
Volgt hij een speciaal recept waardoor het zo lekker is of hou je gewoon heel erg van lasagne?
Als je vriend een recept heeft en hem wil delen hoor ik het graag. Door jouw reactie heb ik zin in lasagne haha!
Heb zelf dit bijna klaar.