Wat ga je vandaag doen?

Uitbrakken in de tuin, een beetje huishouden, zo naar de verjaardag van een baby (saai) en vanavond trakteer ik mijn ouders op een diner op het terras <3 en huilen omdat het morgen weer maandag is :’)

Jaa zal ik doen! Ik denk dat als je zelf iets wilt verkopen dat drukte dan niet erg is haha.

Pfffffffffffff ik wilde eigenlijk vanmorgen zwemmen ik een duinmeertje (ga dan meestal rond half 8) maar bleef te lang liggen. Zit te twijfelen om nu alsnog te gaan (is dan wss wel druk met kinderen ugh).

  • Ja gaan
  • Nee blijf lekker thuis

0 stemmers

Bewust even niks (behalve afwas, stofzuigen, koken etc). Heb een paar drukke weken gehad, elke dag vol met meerdere afspraken, maar ik krijg de laatste weken meer en meer last van zwangerschapskwaaltjes. Vanmiddag heb dus een date met de bank en Netflix.

Ik vind het heel leuk! Mocht je een beetje weten hoe het er uit ziet kan je even in mn storys kijken.

1 like

Huis opruimen na bbq van gisteravond
Film monteren voor werk
Puppy om de 2u uitlaten
En vanavond puppycursus

Om 12.50 plasma geven… nu eerst eens opstaan en douchen

het doel van vandaag is sporten, huis opruimen, was etc… misschien nog even de stad in want ik wil shoppen maar ik heb niks nodig eigenlijk

ik ben net naar bodypump en yoga geweest en nu ga ik ex on the beach kijken, ontbijten, even wat dingen halen in 't winkelcentrum en van 16:00 tot 00:00 werken

Vakantie plannen met mijn beste vriendin, super veel zin in.

Grey’s kijken :heart_eyes:

Vanmiddag naar Amsterdam! Deze ochtend denk naar het park hier verderop om een wandeling te maken

Net ontbeten met pannenkoeken, straks even met de hond ergens wandelen, om 16 uur werken tot savonds laat.

Niet zoveel. Zo even langs de Kruidvat, ik moet nog afwassen en ik ga later vanmiddag eten bij mijn moeder. Vanavond even Sims spelen denk ik. :slight_smile:

Werken aan een tour flyer voor een band, een sollicitatie uitsturen, The Handmaid’s Tale kijken, en daarna knuffelen met mijn vriend en samen voetbal kijken. En tussendoor eten uiteraard.

Ik heb al gekookt en gesport. Ik ga zo toch maar even stofzuigen vrees ik. Om 15.00 uur moet ik beginnen met werken.

Voetbal kijken! Zo benieuwd

Heb net al een was weggebracht
Boodschappen doen
daarna universiteiten mailen om te vragen of ik vakken bij hen mag doen
Naar Delft voor de afstudeer presentatie van een kennis
en misschien vanavond naar de bios als ik puf heb

Naar het nagelsalon
Eten maken
Relaxen

Vanochtend gesport, maar sportschool wordt verbouwd. Een grote zooi dus. Wel nieuwe cardio apparaten.

Nu lig ik lekker aan plas te chillen.

Vanavond bij een restaurant eten want 6 jaar samen met mn vriend❤️. Heb de menukaart al bekeken, of nouja die kende ik al heel goed he he.

1 like