Wat ga je vandaag doen?

Zonnen & zwemmen, vanavond hopelijk nog wat nuttigs voor studie oid

Serie gekeken, naar mijn eigen stad terug en straks gezellig samen eten met een vriendin.

Hele dag geslapen want nachtdienst

1 like

Er komt een vriendin langs en vanavond met vrienden naar een feestje!

M’n dag loopt eigenlijk al anders dan ik had gepland omdat ik veel langer in bed ben blijven liggen :expressionless: Maar goed, ik ben nu aan het ontbijten/lunchen, dan douchen, langs een buurman om m’n pakketje op te halen, planten verzorgen, wat dingen doen voor werk, 90 days to wed kijken, boodschappen doen, afval wegbrengen, stofzuigen, een paar wassen doen, yoga, mediteren, en 's avonds ga ik waarschijnlijk een film kijken.

Hardlopen (check), boodschappen (check) en nu naar Den Haag en Scheveningen om te lunchen, shoppen en bijkletsen met een vriendin :blush:

Het hele weekend studeren :expressionless:

Zo douchen en daarna met de trein richting mijn vriend. :slight_smile: Vanavond een BBQ van de scouting.

Met de trein naar m’n huis vanuit mijn ouders, daar meeten met het vriendje om op het terras in Utrecht te gaan zitten.

zometeen naar het stadsstrand met mn vriendje maar hij zit al heel de ochtend te fortniten en ik wil gewoon gaaaaaan

Naar de parade. Sangria drinken 4 life

1 like

Same.

Ik ben al mn witte was aan het proberen met allemaal oma’s trucjes minder grauw te krijgen en alle gelige deo en zweet vlekken (ja bah, ik weet het) eruit te krijgen.
Gisteren 1 proef blouse gedaan en ging vet goed!
Dus nu het hele proces herhalen met mn 6 andere werkblouses, 7 ondershirts en de 5 ondershirts en 4 witte overhemden van mn vriend.
Zit nu te wachten terwijl alles intrekt weer.

Oh en vanavond uit eten.

Ik gebruik een combinatie nu, maar wat ik aan het doen ben:

De shirts en blouses met erge witte vlekken maak ik een emmer met heet water en een scheutje bleek voor. Die liggen daar nu helemaal in ondergedompeld.
De minder erge shirts en blouses liggen daar overheen opgestapeld met alle oksels en kragen ingesmeerd met Sunlight zeep (is een soort van groene zeep, maar dan gewoon wit. Groene zeep of ossengalzeep is ook prima). Dat ligt daar nu allemaal een uur of 2.
Dan gaat het de wasmachine in, zo heet mogelijk als mag volgens de labels. Bij mij is dat helaas maar 40 graden, maar 70 zou beter zijn. Daar gaat wit wasmiddel bij en een vaatwassertabletje.
Daarna allemaal in de zon te drogen hangen.

Voor alleen grauwigheid is waarschijnlijk alleen wit wasmiddel, vaatwastablet en drogen in de zon genoeg.

1 like

Ik zou vandaag gaan zonnen, maar de vriendin waarmee ik zou gaan is traag (kater) en nu lig ik op de bank tv te kijken wat ik eigenlijk ook wel heel chill vind. Maar voel me schuldig omdat het mooi weer is en ik eigenlijk beter is om naar buiten te gaan en wat te doen bla bla

Vandaag is m’n eerste vakantiedag en ik ga eindelijk weer eens naar het strand, lekker boekje lezen en mensen kijken :eyes:
Verder uitgebreid eten in de tuin vanavond en een wijntje drinken met m’n ouders en genieten van het idee dat er geen deadlines of tentamens in m’n nek hijgen LIFE IS GOOD WINNIE IS HAPPY :sparkling_heart:

Er komen nog genoeg mooie dagen aan, dus als jij het chill vindt om lekker binnen te zitten moet je dat gewoon lekker doen toch!

1 like

Ik ga zo naar een park met vrienden! Veel wijn/bier drinken en eten en vanavond gaan we uit. Zin innnn

1 like

Net gewinkeld met mijn moeder en vanauit uitttt :sunglasses:

Vanavond alvast de verjaardag van mijn vriend vieren. Heb nu al zin in de likeur 43 :heart_eyes:

Met vrienden zwemmen (in een opblaasbadje), zonnen, wijntjes drinken, eten en voetbal kijken

1 like