Wat ga je vandaag doen?

Ik heb pannenkoeken ontbeten en voor de rest van de dag heb ik alleen nog een boek lezen staan, kan niet iets doen zonder oververhit te raken dus zo weinig mogelijk dan maar

Gedaan:

-Stuk gewandeld ( en nat geregend)
-boodschappen gedaan
-Pastasalade gemaakt voor morgen en dinsdag. --Eten gemaakt voor vanavond.
-Gedoucht

Nog te doen:

-haren en wat make-up doen
-Werken ( stiekem hoop ik dat ze bellen dat het niet nodig is)

Ik lig al sinds 10 uur op het strand. Love it.

1 like

Als een zeester in huis zitten met de gordijnen dicht (dikke smog hier dus ga liever niet naar buiten)

1 like

Ik moet boodschappen doen maar heb daar geen zin in. Dus ik ga verder niks doen vandaag!

Welk strand lig je?

Oh gewoon nieuwsgierig! Is het er druk?

1 like

Ik doe echt al twee dagen niks.

Nat geregend? :scream: in Nederland?

Ik heb de was in de wasmachine gedaan, ontbeten, hard gelopen, geluncht en ga nu de was er maar eens uithalen. De rest van de dag nog meer wassen, ik denk buiten chillen, avondeten maken en eten voor morgen voorbereiden.

Limburg je zou er maar wonen he

4 likes

Ja in het zuid limburg. Ik heb echt staan schuilen haha.

1 like

Boek lezen op het balkon :sunny:

Deze morgen tot 11u geslapen.
Hard gelopen en mijn broer gezien
Nu eten maken en daarna scandal kijken.

Ik heb motivatie nodig om dingen te doen vandaag, dus hopelijk als ik het hier opschrijf gaat het me lukken :wink: Zeker aangezien ik nog in bed lig.
To do list:

• Bed verschonen
  • Boodschappen doen
  • Soep maken
  • Work out van Lilly Dabei
  • Oefeningen voor mijn rug
  • How to get away with Murder, kijken
1 like

Upper body workout, badkamer schoonmaken en sims spelen :partying_face:

Ik heb boodschappen gedaan en gekookt voor twee avonden en warme lunch gemaakt. Nu ga ik even een dutje doen en dan mn auto wassen, stofzuigen en voltanken en langs mijn ouders.

Studeren
Boodschappen
Sporten
Bed opmaken
Lunch maken voor aankomende zware dagen :sweat_smile:(begin bij mn nieuwe baan, doei luilekker leven)

Ik heb al een work-out via YouTube gedaan en 2 uur gewandeld in een natuurgebied met mijn man.

Nu ga ik lunchen en zo langs een vriendin die aan het klussen is. Daarna naar de Lidl voor weekboodschappen en de rest van de middag foodprep doen! Als er tijd over is, de badkamer poetsen. En daarna Simsen!

Gedaan:

• gedoucht en alles gekapt
  • opgeruimd

To do:

• kijkt nu naar de film ‘Operation Christmas drop’. Na 5 minuten vraag je jezelf af waarom je dit in godsnaam kijkt maar vooral niet stoppen.
  • wandelen door de stad en koffie halen.
  • truffelrisotto maken

Update: gestopt met film. Wat een blamage

Bakdagje:
Pruimen tarte tatin
Uientaart/quiche
Custard koekjes

En verder chillen

2 likes