Wat ga je vandaag doen?

Gewerkt tot 5uur. Zo dadelijk een workout en de rest van de avond Netflixen en wijn drinken.

Gewerkt 8.30 - 17 uur
Hond opgehaald bij vriendin
Eten
Nog een keer werken (uurtje)
Netflixen

Ik was om acht uur al wakker door een klussende bovenbuurman, heb gedoucht en lig inmiddels terug in bed. Wil naar de markt maar heb er nog even de kracht niet voor, helemaal met die harde wind en ik moet fietsen :sob:

1 like

Vanochtend huis opgeruimd, boodschappen gedaan voor de lunch; vriendinnetje komt lunchen!
Vanmiddag even bellen met een andere vriendin & dan zorgen voor lekker avondeten (misschien tapas achtig?) voor mij & man :hugs:

3 likes

Broodje Banh mi halen, de was opvouwen, breien en lezen :slight_smile:

oh en 10k stappen halen want anders kan ik mn ASR vitality doel niet meer halen deze week :sweat_smile:

1 like

Met een vriendin gewandeld en koffie gedrinken. Net naar de supermarkt geweest en soep gemaakt. Straks yoga en bij een vriend op bezoek

Vanochtend gesport en daarna 2 uur puin geruimd bij een vriendin. Daarna uitgebreid geluncht en 2 uur in bad gelegen.

Nu vooral verder lezen en hard nadenken wat ik vanavond wil snacken en kijken.

Ben vanochtend bij een vriendin geweest, nog stuk gelopen en gezellig gekletst
Nu even ontprikkelen op de bank en vanavond eten bij vrienden (dus mezelf nu even opladen)

5 likes

Na de markt nu lekker met een Disney film op de bank met een wijntje. Top dag :ok_hand:

Deze ochtend naar de markt, uitgebreide lunch gemaakt, voor de rest veel op de bank gechilled, een '50s scifi film gekeken met vriend (is ondertussen een weekendtraditie haha), zometeen frietjes halen en nog wat verder chillen met een speciaalbier :+1:

Ik heb gewerkt en boodschappen gedaan voor de komende paar dagen. Ik wil nog een boek uitlezen en nog minstens 600 woorden aan mijn manuscript schrijven.

Ik ben net pas om 11u wakker geworden. Verder niet echt een planning. Mijn vriend komt straks. Vanavond eten bestellen en een film kijken.

1 like

Verhuisdozen inpakken / opruimen
Planning voor de verhuisweek maken

2 likes

Gedaan:

• Grote kuis in huis
  • Wasjes gedraaid
  • Gitaar geoefend
  • Chilipepers gedroogd
  • Gesimst

Nog doen:

• Korte work-out
  • Gezelschapsspelletje spelen (Guillotine!)
  • Koken (udon noedels met shiitake en gember)
  • Chiliflakes maken als pepers uit de oven mogen
  • Misschien nog een kort wandelingetje als ik er zin in heb
  • Verder breien tijdens het kijken van een film
5 likes

Op de bank liggen en wachten tot deze stomme dag voorbij is

Ik voel deze…

2 likes

Hier hetzelfde! Niet veel gedaan behalve gewerkt en op de bank gelegen.

1 like

Hond uitlaten
Stofzuigen
Boodschappen
Borrelen met een vriendin
Grofvuil buiten zetten

3 likes

wc’s schoonmaken
stemmen
hardlopen
hond uitlaten
borduren/haken