Ik wilde de heg gaan snoeien maar toen bedacht ik mij dat dat misschien niet heel handig is als ik alleen thuis ben qua veiligheid met een elektrische heggenschaar dus dat ga ik zaterdag doen.
In plaats van de heg snoeien is nu de hele onderverdieping overhoop want ik ben aan het opruimen haha.
Ik ga straks werken, daarna een wandeling maken in het bos en vervolgens bij een vriendin savonds eten.
Helemaal zin in!
Met de hond gewandeld, zo pedicure, daarna zwangerschapsmassage, een dutje haha en vanavond pubquiz
Uitgeslapen, serie gekeken in bed, zo laatste kerstboodschappen doen, knuffelen met de kat en mijn vriend. Erwtensoep maken en wandelen
Foto’s van de vakantie uitzoeken, huis opruimen, kerstboom versieren (ja ja, lekker op tijd), lezen
Uitgeslapen met mijn vriend en nu liggen we al de hele dag kopen zonder kijken België te kijken. Ga zo het bed in de was gooien en een rondje schoonmaken. Als het weer opklaart wil ik ook de tuin nog een beetje fatsoeneren.
Naar aanleiding van he WJEKW.
Gisteren:
Koffie gedronken en wandeling gemaakt met een vriend
Boodschappen gedaan
Rondleiding in dierenasiel en daarna met de honden van het asiel gewandeld
Hardgelopen
Too good to go gehaald
Vandaag:
Kickboxen
Naar de markt
Huis schoonmaken
Mealpreppen
Vanavond badminton
Uitslapen, opruimen, kleding uitzoeken en in chilloutfit op de bank lezen
Leuk!
Net koekjes gemaakt voor een verjaardag van de dochter van een vriendin. Nu even Jumanji aan het kijken op de bank
Straks komt de broer van mijn vriend langs en zijn nichtje dus daar even mee knuffelen. En dan gaan de mannen hopelijk een deur fixen.
Vanavond bestellen we lekker eten en gaan we film kijken.
Uitslapen, borduren, eten, Loot kijken, keukenklusje (hele set bestek boenen waar roestvlekjes op zitten), koken en vanavond Strictly kijken 🪩
Uitgeslapen, klein beetje opgeruimd, zelfgemaakte koekjes gegeten als ontbijt en lunch oops, nu zit ik in de auto voor de sportschool te wachten tot mn man klaar is met een half uurtje fitnessen en daarna eten bij mijn moeder en haar vriend.
Lekker met de auto boodschappen gedaan (eens in de zoveel tijd voor alle zware dingen) en daar in de buurt nog even een stukje gewandeld. Thuis m’n yoga- en sportroutine weer opgepakt nadat het er even niet van gekomen was. Zo nog even met boek op de bank en daarna koken en meteen wat vooruitkoken voor de komende dagen.
Oh dit vind ik op tiktok ook altijd zo leuk om te zien/lezen haha
Vrijdag
Gewerkt & uit eten
Gister
Uitgeslapen, gewandeld, koffie gedronken, geluncht, film gekeken, Thais gekookt en in bad
Vandaag
Uitgeslapen, hele dag series gekeken en straks nog uit eten
Hele weekend staat in het teken van eten
Wat voor Thais gerecht heb je gekookt? Love Thais eten
Pad Krapow en het was echt super goed gelukt en echt een aanrader zo simpel
Vanochtend eerst een uurtje gepadeld met mn vader, man en beste vriend en daarna gelunchd bij mijn ouders. Daarna boodschappen gedaan (blegh) en nu lekker op de bank met een drankje rugby kijken
Dit bestel ik echt mega vaak haha
Welk recept heb je gebruikt? Als je dat wil delen tenminste
Ik heb gewoon water gebruikt en iets minder suiker.
Zorg wel dat je echt Thaise basilicum hebt en niet normale, het is heel anders qua smaak
Heel nice, thanks voor het delen! Ik weet wat ik volgend weekend ga maken haha
Ik heb vandaag mijn babyshower gehad