Wat ga je vandaag doen?

Niet zoveel meer :sweat_smile:

Vandaag lekker uitgeslapen, opgeruimd, boodschappen en kwam mn schoonzusje langs. Lekker borrelplankje gemaakt en film gekeken

4 likes

Waarmee boen je dat? Mijn bestek heeft dat ook en ik vind het zo viezig eruit zien

Ik laat het weken in citroensap met water en dan gewoon met een doekje. Zuur (azijn of citroenzuur) helpt!

3 likes

En 
 wat zijn de weekendplannen? Ik had gehoopt op een beetje mooi weer en lekker naar buiten, maar volgens mij blijft het grauw en nu weet ik nog niet echt waar ik zin in heb of wat ik ga doen. O ja, één ding wel: de buitenkraantjes afsluiten en legen (ik bedenk dit meestal echt op het laatste moment, dus lekker op tijd nu).

1 like

Thanks voor de tip haha. Dit staat nu op het programma.

En ik moet (opnieuw) naar de opticien. Ik had een afspraak gisteren laat in de middag. Kwam ik daar, stelt ze 2 vragen:

• Heb je de hele dag al je bril op?
  • Heb je de hele dag achter de pc gewerkt?

2x ja en blijkbaar is de meting dan onbetrouwbaar. Prima, maar geef dat dan aan voor ik die afspraak maak (of is dit algemene kennis?).

Verder ga ik vooral veel chillen en kijken waar ik zin heb op het moment zelf.

2 likes

Huh wanneer heb je nou weer niet de hele dag je bril op.

Hier komt in de ochtend een vriendin langs dus we gaan thee drinken en m’n dochter wil graag schilderen dus dat ook. Ook hopelijk voor de drukte nog even de stad in voor een verjaarscadeau en dan smiddags 2e verjaardag van een kindje. Vanavond denk ik tv kijken.
En morgen gaat m’n man klussen in huis dus ik ga denk ik m’n dochter vermaken? Ik weet nog niet met wat.

3 likes

Ik ga vandaag naar de efteling :grin: :carousel_horse:

15 likes

Ik ga zo boodschappen doen, vervolgens met mijn vriend koekjes afleveren bij een vriendin van mij.
Daarna gaan we door naar Rotterdam om daar een beetje te shoppen en uit eten te gaan bij het restaurant waar we 2 jaar geleden onze eerste date hadden.
Tot slot gaan we na het diner naar huis om samen in bad te gaan netflixen :grin:

6 likes

Vananvond naar het theater en overdag beetje opruimen in huis, de was doen en vast beginnen met mijn koffer inpakken. En mn vader komt nog ergens langs voor een bakkie.

3 likes

Ja, ik nooit haha. Maar ze zei dus dat daarom metingen in de ochtend moeten plaatsvinden. Waarom ik dan een afspraak kon maken later op de dag kon ze mij niet vertellen haha

4 likes

Kickbox les gehad deze morgen
Koffie gedronken met een vriendin
Straks rondje hardlopen en vanavond met andere vriendin naar stand up comedy show

3 likes

Ik heb cadeautjes gekocht vandaag voor verschillende dingen (sinterklaas, verjaardag, voor een leverancier van werk) dus daar vooral mee bezig geweest. Een paar dingen die ik cadeau doe heb ik ook voor mezelf gekocht :joy:
Onderweg met m’n vriend een koffie ergens gedronken.
Toen ik klaar was in een cafĂ© een biertje gedronken en ik had m’n schetsboek mee.
En nu ben ik onderweg naar huis, gooi een crosta molica in de oven straks en vanavond denk ik verder in het boek dat ik aan het lezen ben.
Echt een heerlijke dag.

12 likes

Terug gekomrn van dubai.
Werktripje

3 likes

Vanochtend uitgeslapen (:partying_face:), daarna met man en kind rondgekeken in de buurt van een huis waar we Ă­n geĂŻnteresseerd zijn, gauw geluncht, naar de demonstratie voor het behoud van Amelisweerd geweest, boodschappen gedaan, schoonouders onverwacht op de koffie, bed verschoond, gekookt, gegeten, puingeruimd en dingen voor het bieden op dat huis voorbereid. Nu nog even lezen in bed

5 likes

Vliegen naar Canada!!!

Zo veel zin, over 11 uur zie ik mijn familie weer. En het allermooiste is dat ik vandaag mijn neefje van 1.5 maand ga ontmoeten.

25 likes

Vanmorgen relaxed opgestart, de sneeuw getrosteerd om enkele uren naar werk te gaan. Vanmiddag naar autogarage en daarna na mijn zusje en nichtjes.
Vanavond douchen en proberen wat af te schakelen van allerlei dingen.

1 like

Ben samen met mijn vriend terug naar huis aan het rijden van onze vakantie in Spanje. Nu rijden we door Frankrijk en mijn missie van de dag is: op zoek naar beurre bordier.

Het is nog niet gemakkelijk om het te vinden. Ben al bij 2 fromageries geweest die het niet hadden. Ben nu op weg naar eentje die op de route ligt en ik heb goeie hoop.

En verder lekkere boodschappen doen in een Franse supermarkt en richting het koude Nederland rijden.

10 likes

Gelukt! :butter::butter::butter::butter::butter::butter::butter:

18 likes

Vanochtend naailes gehad, vanmiddag verder aan mijn project.
Zo denk nog even een kleine winterslaap houden.
En verder slechte series bingen

2 likes

Boodschappenshoplog?

3 likes