Wat ga je vandaag doen?

Ik ben ook wat slechter te been maar ik heb besloten om juist wat meer te koken vandaag. Er staat nu een zelfgemaakte jam te pruttelen, misschien is dat een idee? Ik weet natuurlijk niet hoe slecht je te been bent :slight_smile:

Ik kan ook niet lang lopen of staan en ik ga toevallig dit weekend 2x borrelen met vriendinnen, beide keren bij mij in de buurt, dus kan op de fiets (of eventueel auto of ov) en ben dan toch ff uit huis.

In plaats van het WWJEK topic te posten zet ik het hier neer :).
Vandaag hike schoenen gekocht voor komende vakantie, langs mijn ouders geweest en daar lekker van de zon genoten in de tuin. Later nog op een terrasje een heerlijk broodje gegeten, boodschappen gedaan.
Straks koken en vanavond film kijken.
Morgen een lange wandeling gepland staan, foto’s maken van koekjes en website verder bouwen :slight_smile:

9 likes

Vandaag ben ik heel de dag in de weer om bun bo hue te maken met mijn vriend, het staat te pruttelen en heel het huis ruikt lekker.

Morgen ga ik een cake bakken, fudge maken voor een get together van die avond. Ook die dag even wat koekjes decoreren voor vaderdag. En die dag laat ik weer mijn nagels bijwerken, zin in!

Pinksteren heb ik niets staan dus ik denk sporten en chillen!

5 likes

Vanochtend mijn fave zuurdesem brood met zwarte olijven en koekjes gehaald, toen ergens ontbeten en daarna door naar de markt voor groente, fruit en lekkere dingen voor op het brood.

Net op prime de film the assessment gekeken(echt een aanrader) met al het eten en straks nog meer eten :joy:

4 likes

Vandaag boodschappen gehaald, buiten gespeeld en nu bezig met de planning van een bruidstaart. Vanavond nog afmaken met witte chocolademousse en morgen afstrijken!

8 likes

Ik ga zo straks wandelend met mijn vriend naar zijn ouders toe en gaan we samen koken. Zijn moeder koekt echt hemels, dus mijn schriftje weer mee om alles op te schrijven en we gaan voor een vega recept, zin in!
Morgen ga ik alles voor onze vakantie van Japan boeken met als start (waarvoor ik om 7:00 de wekker heb gezet) om de tickets van het Ghibli park te bemachtigen. En in de avond BBQen.

9 likes

Zo min mogelijk. Ben echt aan het overleven na een hele gezellige avond gisteren.

4 likes

Ik lig voor het eerst met m’n hond in het park!

25 likes

Kersen Halen op de markt, naar een rommelmarkt, sporten en nog een beetje werken.

3 likes

De commode verven/lakken en verder op de bank Friends kijken

3 likes

Ik ga zo werken in de moestuin en vanmiddag duindoornbessen plukken met mijn vriend en zijn kiddo’s. En dan denk ik ook nog even een duik nemen in zee.

4 likes

Net halfuur terug van 22km hardlopen (en een ree gezien), al gedoucht, was draait, ontbeten, nu even vertragen met thee. Later vandaag weer het bos in.

6 likes

Ik ben geen ochtendmens en ook geen sporter en snap echt niet hoe mensen zichzelf hiervoor kunnen motiveren. Ik vind dat heel knap!

Ik heb geen plannen en ga gewoon de hele dag een beetje luieren denk ik. En wat opruimen, was doen etc

3 likes

:sunny::sunny::sunny:Zometeen zwemmen met een vriendin en m’n hond in de zee.

Vanmiddag naar het bos met mijn vriend, schoonouders, m’n hond en logeehond.

En dan daarna bij de leukste strandtent hier in de buurt avondeten. :sunny::sunny::sunny:

10 likes

Welke?

1 like

‘t Puntje

1 like

Ah ja, ook één van mijn favorieten. Heb daar laatst hele lekkere curry gegeten.

Was dat die curry met oesterzwammen? :slight_smile:
En wat zijn je andere favoriete strandtenten?

Ja, ik denk het! Verder kom ik daarnaast meestal bij Barbarossa en Patagonia, maar dat is natuurlijk een hele andere vibe dan 't Puntje.

Oh en bij het Zuiderstrand wel bij Zuid en de Staat, maar ik woon bij het Zwarte Pad dus kom daar het meest.

2 likes