Wat ga je vandaag doen?

Dit klinkt echt als een top kerstdag

3 likes

En wat zijn jullie weekendplannen? Ik heb geen afspraken staan en ben slecht ter been door een blessure, dus ben opzoek naar wat wat leuke ideeën.

1 like

Ik ben ook wat slechter te been maar ik heb besloten om juist wat meer te koken vandaag. Er staat nu een zelfgemaakte jam te pruttelen, misschien is dat een idee? Ik weet natuurlijk niet hoe slecht je te been bent :slight_smile:

Ik kan ook niet lang lopen of staan en ik ga toevallig dit weekend 2x borrelen met vriendinnen, beide keren bij mij in de buurt, dus kan op de fiets (of eventueel auto of ov) en ben dan toch ff uit huis.

In plaats van het WWJEK topic te posten zet ik het hier neer :).
Vandaag hike schoenen gekocht voor komende vakantie, langs mijn ouders geweest en daar lekker van de zon genoten in de tuin. Later nog op een terrasje een heerlijk broodje gegeten, boodschappen gedaan.
Straks koken en vanavond film kijken.
Morgen een lange wandeling gepland staan, foto’s maken van koekjes en website verder bouwen :slight_smile:

9 likes

Vandaag ben ik heel de dag in de weer om bun bo hue te maken met mijn vriend, het staat te pruttelen en heel het huis ruikt lekker.

Morgen ga ik een cake bakken, fudge maken voor een get together van die avond. Ook die dag even wat koekjes decoreren voor vaderdag. En die dag laat ik weer mijn nagels bijwerken, zin in!

Pinksteren heb ik niets staan dus ik denk sporten en chillen!

5 likes

Vanochtend mijn fave zuurdesem brood met zwarte olijven en koekjes gehaald, toen ergens ontbeten en daarna door naar de markt voor groente, fruit en lekkere dingen voor op het brood.

Net op prime de film the assessment gekeken(echt een aanrader) met al het eten en straks nog meer eten :joy:

4 likes

Vandaag boodschappen gehaald, buiten gespeeld en nu bezig met de planning van een bruidstaart. Vanavond nog afmaken met witte chocolademousse en morgen afstrijken!

8 likes