Wat ga je vandaag doen?

En? Wat zijn de plannen voor vandaag en het weekend?

Ik ga zo eerst even boodschappen doen. Qua koken ben ik de laatste tijd een beetje vervallen in steeds dezelfde gerechten en heb nu weer even wat nieuwe dingen bedacht, dus zin in. Verder ook wat huishouden wegwerken dat de laatste tijd is blijven liggen. En dan beginnen twee weken heel werverdiende kerstvakantie! Ga dan vanmiddag in elk geval een film kijken. Ik denk Klaus, vind dat zo’n leuke kerstfilm. Of misschien een Harry Potter.

5 likes

Ik ga vandaag met de hond een wandeling maken op het strand. Daarna het huis schoonmaken en alvast spullen pakken omdat we maandag een midweek op vakantie gaan.

4 likes

Beetje kerstmarkt bezoeken.
Shitload aan Lindt ballen kopen
Terug naar huis rijden vanuit Duitsland
Ergens tussendoor langs de Maccie voor een foute lunch waarna je met een uur alweer trek hebt.
Thuis uitruimen van de tassen
Middagdutje doen

5 likes

Ik ben een beetje brak en heb zin om de hele dag te lamballen in huis, maar er komt zo iemand die zo’n beetje alle binnendeuren in ons huis gaat afhangen. Dus kan niet echt uitgebreid gaan chillen vandaag helaas.

2 likes

Ik zit nu bij de kapper, daarna even snel enkele boodschappen doen en dan lekker family guy kijken en kado’s inpakken.
Vanavond bij mijn moeder eten en daar “lachen om homevideo’s” kijken.

2 likes

Al gedaan: Boodschappen, auto gewassen, vuilnis weggegooid.
Nu staat een kruidencake te bakken, ga ik zo gamen en later op de dag hebben we met een paar buren een klein kerstfeestje. Daarna samen met mijn vriend netflixen en ik heb alles in huis voor een lekker borrel plankje, zin in!

1 like

Vandaag niet zoveel plannen, straks even boodschappen doen en verder niks eigenlijk.

Morgen ook niet veel plannen, misschien einde van middag naar voetbal.

Edit: Vergeten dat ik morgen om 8.30 een yogales gepland heb staan, dus dat eerst nog doen morgenochtend, haha

2 likes

Kerst vieren bij mijn schoonouders. :smiling_face:

2 likes

De ochtend begonnen met kickboxen kijken en ontbijt op bed. In de middag wandelen en daarna een kerstdiner met vriendinnen :christmas_tree:

3 likes

Rustig ochtendje thuis met m’n dochter. Zo naar een buurtfeest van m’n werk met dochter. Misschien nog even naar de stad en vanavond is er een lichtjestocht met kerstverhaal hier in de straat.

2 likes

Met een vriend koffie gedronken en gewandeld.
Zo sporten en vanavond naar een verjaardag

2 likes

Gewandeld, met m’n moeder koffie gedronken, een nieuwe piercing laten zetten en straks met vriendinnen wat drinken.

1 like

Vanochtend gesport, klein rondje stad gedaan en de rest van de dag op de bank gehangen en serie gekeken met vriendlief. Lekker drinken en snackjes binnen handbereik :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Beetje bankhangen, top 2000 kijken en dan vanmiddag naar het Top 2000 cafe en als we thuis komen gaan we gourmetten. Lekker relaxed dagje dus

8 likes

Een NS-wandeling in een andere provincie en vanavond airfryen. Vandaag heb ik daar zin in, want morgen naar de schoonfamilie waar ik al 2 weken stress om heb.

7 likes

Verder klaarmaken, chillen bij mijn moeder en vanavond naar mijn vader en daar met zijn allen eten.

2 likes

Net gebruncht, zo wat in het huishouden doen.
Vanmiddag naar mijn moeder en daar Chinees eten (traditie)
En dan vanaf 18.30 ongeveer mijn avonddienst starten.
Wel met Rudolf broche en mini kerstmuts (als ik die kan vinden)

2 likes

Net met oma rummikub gedaan (hoe verslaat een 94 jarige mij die soms niet meer weet welke dag het is?!) en verder doe ik vandaag weinig. Beetje wft PE leren :sob: en tussendoor lekker kerstchoco snacken en wat lekkers koken vanavond

9 likes

Opruimen, mijn vader komt vanavond bij ons langs dus wel wat lekkers koken en dan hopelijk vroeg naar bed want morgen moet ik wel werken!

1 like

Net met mijn vriend op de bank onze kerstbrunch opgegeten met een slechte kerstfilm. Nu chillen in bed met boek of een serie, waarbij we waarschijnlijk beiden in slaap vallen. Vanavond een simpel kerstdiner koken wat we samen eten en daarna onze kerstcadeautjes uitpakken en ik gok iets teveel wijn drinken.

9 likes