Wat ga je vandaag doen?

Ik ben vandaag vrij en heb daardoor het idee dat ik per se iets moet doen, maar ik heb niet echt plannen en ook niet echt ergens zin in.

Poetsrondje in huis. Wassen. Plantjes kopen. Beetje bij huis hangen met man en baby. Barbecueën. Wijntje. Slapen.

Een dag vol sport, european games turnen kijken, straks damesvoetbal. Mijn ouders komen terug van vakantie dus vanavond kan ik zelf m’n koffer gaan inpakken

Hardlopen, huis opkuisen, katten borstelen en eten klaarmaken voor het bezoek vanavond

Spullen inpakken voor de verhuizing, finale tennissen en dan OF lekker thuis of naar m’n ouders.

Huis opruimen, in de zon zitten, op kraambezoek en wat schilderen

Naar het strand!

Boodschappen, F1 kijken, huis opruimen en chillen in de tuin!

Naar mn ouders, lekker in het zwembad❀ misschien bbqen

1 like

Ik denk even naar de stad om nieuwe schoenen te zoeken, maar heb eigenlijk ook wel zin om naar het zwembad te gaan.

Naar Parkpop

1 like

Op een hond passen en bbq bij vrienden

Voor morgen: veel lezen, aan scriptie werken en thuis trainen met de resistance bands die ik hopelijk morgen kan ophalen bij het PostNL punt

1 like

Vandaag een flink deel van het boek gelezen waar ik maar niet doorheen kwam, zit nu bij de laatste 100 pagina’s.
Verder heb ik 5 km gefietst op mijn ebike.
En als laatste heb ik mijn bed verschoond en een was gedaan. Zover mijn zondag.

Voor morgen: oppassen op mijn nichtje en overleggen met mijn werk of ik toch niet mag werken ( in de zorg) gezien de sociale ontwikkelingen. Buiten het feit dat corona een zwaar beroep doet op de zorg, heb ik vakantie maar ik kan nergens heen en sociale dingen zijn afgezegd, zonde van vakantiedagen.

Edit: mijn instelling zit niet in de ziekenhuisketen.

1 like

Vanuit huis werken. Als middagpauze ga ik even een rondje wandelen in het park.
Na het werk: verder met mijn grote opruimactie in mijn huis, koken, yoga en een film kijken.

2 likes

Veel met de hond wandelen, yoga, boodschappen en studeren

1 like

Zo werken in het ziekenhuis

2 likes

Vanochtend een rondje gelopen, nu aan het werk, tostis gemaakt en opgegeten. Ik ga zo naar werk om mijn beeldscherm en toetsenbord etc op te halen. En vanmiddag boodschappen doen.

1 like

Heb vandaag een langere dag qua permanentie voor mijn werk van thuis uit. Als middagpauze even naar het park en na het werk koken, lezen en in bad gaan.

Vandaag op de planning;
Puzzel kopen
In de tuin chillen
Online lesje yoga volgen
Met de hond wandelen

Ik vermaak me prima :face_with_hand_over_mouth:

1 like