Wat ga je vandaag doen?

Ik heb vanmorgen het hele huis gestofzuigd, de bonte was gedaan, bed verschoond en nieuwe covers voor mijn boeken gemaakt (nou ja, voor 1 en 2). En nu moet ik nog wat mails beantwoorden, een (week)planning maken voor aankomende week, proeflezen voor een vriendin en zelf schrijven

Terugrijden vanuit Oostenrijk, dus ik vermaak me met Duitse kentekens (dude en hoer al gehad :v:t2:)

4 likes

Lig nog in bed, vanochtend rond de klok van 9 thuisgekomen van een vet feestje :heart_eyes:
Wil er eigenlijk op uit, voel me namelijk verrassend fit.

Ik heb me voel met de was en de baby bezig gehouden. Nu zit ik lekker in de tuin.

Ik heb gewandeld en ging naar een stoffenmarkt en toen sporten en boodschappen doen. Nu zo even douchen en misschien een dutje doen en dan weer wandelen met de hond. En een lekker recept koken vanavond en wijn gehaald :+1:t3::wine_glass:

Ontbeten in het zonnetje, de badkamer schoongemaakt. Even naar de Ikea geweest en een soort kastje voor mn schilderstukken gekocht. Die in elkaar gezet, nu heb ik een soort mini atelier :heart_eyes:.
Toen in het park gaan zitten met een boek. Straks koken en ik wil graag ik vertrek nog even terugkijken met een chippie erbij. Heerlijke dag!

Vanochtend een korte training in de gym gedaan, straks wandelen met mijn moeder en vanavond wandelen met een vriendin. Lekker actief dagje :blush:

boodschappen gedaan
gekookt
afwas gedaan
bed verschoond

nu lekker niks doen!

Net een stuk met de hond gelopen
Nu weer thuis aan het werk
Vanavond hopelijk nog even naar het bos met de hond
En vanavond Game of thrones seizoen 1 opnieuw kijken :smiley:

Ik heb vandaag niet zo veel plannen en vind dat altijd best wel moeilijk. Maar ga denk ik straks wandelen, beetje mijn huis opruimen, planning maken voor de komende tijd en chillon

1 like

Sporten (check)
Studeren
Winkelen in Utrecht
Filmpje kijken

Prima dagje zo :blush:

1 like

Maximaal chillen en uitrusten :slight_smile:

Ok, en misschien een beetje mn huis opruimen en iets aan school doen.

Eettafel in de lak zetten
Even naar de Ikea voor wat glazen
Misschien een sollicitatiebrief schijven
Koken
Netflixen

Mijn bullet journal voor juni maken
Huishouden
2 recensies schrijven
Een blog schrijven
Verder aan het schrijven van mijn boek
De papiercontainer vanavond aan de weg zetten
Proeflezen

Spelen met mijn kitten, boek lezen, wat lekkers halen in de supermarkt, uitgebreid koken en een serie kijken!

Heb ik al gedaan:

  • uitgebreid ontbijt maken en eten
  • uitgebreid douchen
  • tennis gekeken
  • was gedaan en uitgehangen

ga ik nog doen:

  • wandeling maken
  • koffie gaan drinken
  • pizza maken
  • film/serie kijken
2 likes

Klinkt als de perfecte dag!

2 likes

Vooral heel veel klussen in ons nieuwe huis

Ochtend: hardlopen
Middag: naar Ikea
Avond: koken en even langs het huis van een vriendin om de katten te verzorgen

Eten scriptie eten scriptie eten scriptie slapen