Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Doet me denken aan de Oprah Winfrey show, daar zagen al die vrouwen er ook ongeveer hetzelfde uit.

3 likes

Ik was iets te verbaasd over hoeveel ik plaste dus ik zocht het eindelijk het eens op. Antwoorden op het internet verschillen wel een beetje, maar ik las tussen 300 ml en 500 ml.

1 like

Het is Engels haha. Je kan het ook op zijn Frans uitspreken (dat deed ik altijd vroeger :joy: ) maar de meesten zeggen het op zijn Engels.

1 like

Ik heb geregeld mensen aan de lijn die voezjee zeggen.

2 likes

Haha smaken verschillen. Ik moest de eerste keer dat ik het hoorde heel hard nadenken wat ze nou bedoelden. Wij zeggen het intern dus op zijn Engels. Het klinkt dan zo fout als iemand dat opeens anders zegt.

1 like

Wat een keto dieet is :see_no_evil:

4 likes

Hahaha ik ook! Ik dacht dat iedereen hier (egf) aan de keta zat en daarvan afviel :roll_eyes:

16 likes

Dacht dat ze Windsor gebruiken als soort van achternaam, maar wel anders dan onze achternamen. Ze zeggen geloof ik House of Windsor.

1 like

Ik vroeg het al in het ergernistopic maar vraag het hier ook even want ben erg benieuwd.

Wordt er veel gebruik gemaakt (in bioscopen zoals PathĂ©) van dat “meld overlast door te smssen naar 1234”? Want ik onthoud dat nummer nooit en het komt ook best kort in beeld. Overigens is het bij ons geen logisch nummer maar iets met een 3? En ik heb een abo, ik zit er sowieso 6x per maand maar ik heb geen idee?
Werkt dit systeem eigenlijk wel?

1 like

Oh tof! Maar jij weet dus het sms nummer uit je hoofd? Want je moet geloof ik Ă©n de plaats en de zaaknummer smssen naar [nummer]? En dan komen ze dus gelijk? Of heb je misschien het nummer opgeslagen?

Is er iemand die werkt bij PathĂ© en dit weet? Lijkt me tof. Dat je op de pc zo’n melding ziet binnenkomen en dan tegen je collega zegt “Kom Harry, we gaan even wat etters uit de zaal plukken”.

Alleen hoe vind je de onruststoker dan terug als diegene net toevallig stil is? Zoveel vragen.

13 likes

Mountbatten-Windsor dacht ik, maar officieel gebruiken ze eigenlijk geen achternamen. Als de kinderen, zoals George worden ingeschreven op een school, is de titel hun achternaam. In dit geval Cambridge.

En over de Oranjes weet ik het niet, vind die veel minder interessant. :flushed:

2 likes

Volgens de familienamenbank zijn er 700 mensen die Oranje van hun achternaam heten, maar 0 die ‘van Oranje-Nassau’ heten. Maxima heet ‘mevrouw van Amsberg’, WA heet ‘Jonkheer van Amsberg’, het zou goed kunnen dat de prinsesjes als dagelijkse achternaam ook van Amsberg gebruiken (of iets anders zoals WA die ‘van Buren’ gebruikte toen hij de elfstedentocht schaatste), maar in de familienamenbank is dat niet terug te vinden, omdat hun volledige naam als achternaam geregistreerd staat.

4 likes

Het komt best vaak voor dat er mensen smsen naar het nummer. Iemand (beveiliger of manager) heeft de telefoon afhankelijk van de dag en het tijdstip. Er gaat altijd iemand kijken, maar soms is het niet te achterhalen wat er aan de hand was/is. Daarom is het handig als je in het smsje zet waar degene zit waar je last van hebt. Ik heb een keer gesmst dat er overlast kwam van een groepje op rij 5 rechts aan de zijkant. Zo maak je het makkelijker voor de medewerker om te achterhalen om wie het gaat en wat er aan de hand is. Soms helpt het alleen al als een medewerker of beveiliger even zijn gezicht laat zien dan houdt de overlast ook al op. Als het toevallig net stil is als de medewerker komt en het daardoor niet kan achterhalen blijven ze meestal even wachten of komen een paar minuten later weer kijken. Het is wel echt handig want vroeger moest je echt de zaal uit om een medewerker te halen en dan miste je zelf een stuk van de film.

3 likes

Als je zwanger bent, kun je dan tepelpiercings inhouden of groeit dat eruit?

En als je tepelpiercings hebt gehad, mag je dan nog borstvoeding geven?

Aaah interessant, dankje!

Heeft elke Pathé een eigen nummer om naartoe te smssen? Want als deze verschilt, waarom moet de plaatsnaam ook nog genoemd worden in de sms?

Dit wil ik ook weten haha!

2 likes

Ik wil dit wel een keer testen
Mijn autootje moet toch naar de sloop

1 like

Volgens mij zei mijn piercer toen dat ze er wel uit moeten als je zwanger bent omdat je borsten echt flink kunnen gaan groeien. Je kan gewoon borstvoeding geven na tepelpiercings, er zijn door die piercings maar een paar melkklieren afgestorven maar je hebt er nog meer dan genoeg over. Je mag ze natuurlijk niet in als je borstvoeding geeft, maargoed je hebt ze dan al 9 maanden uit dus ik denk dat die gaatjes dan wel dicht zijn.

1 like

Nee, allemaal hetzelfde nummer. Het gaat eerst naar een soort automatische centrale en die stuurt de berichten naar de juiste bioscoop.

1 like

Klinkt ook echt als de horror als je ze wel in mocht houden. Volgens kan borstvoeding geven al best pijnlijk zijnđŸ˜±