Wat ik me dan eigenlijk nu dan afvraag na dit artikel is dat reconstrueren. Het komt een beetje over alsof ze alles met zekerheid kunnen zeggen over de haarkleur en de ogen en het voedsel etc. Maar in hoeverre is dat zo? Zijn DNA testen wel zo zuiver?
Ja haarkleur en oogkleur is af te leiden uit DNA. Moet je even googlen op M.anfred K.ayser in combinatie met DNA oogkleur of haarkleur!
Ik ga eens per week onder de zonnebank en gebruik geen speciale creme of olie voor ik eronder ga, ik zorg dat ik geen parfum of deo of wat dan ook op heb. Maar altijd als ik onder de zonnebank vandaan kom dan komt er een bepaalde geur van mijn huid af. Het is geen zweet, want ik ruik het echt op bijvoorbeeld mijn handen en armen, plekken waar ik niet echt zweet en ik ruik het ook alleen maar als ik onder de zonnebank ben geweest. Ik vraag me echt af wat dit is.
Verbrand vlees
Ik moest echt hardop lachen. Maar het ruikt meer naar karton of papier ofzo, geen idee. Misschien ben ik van hout gemaakt.
Ik herken dit! Een beetje muffig en zalvig vind ik het!
Ik vraag mij ook altijd af hoe sterk het ruikt om mij heen
Ik doe geen zonnebank maar ik heb dus altijd als ik na een dag veel zon onder de douche sta dat ik de zon ‘ruik’. Mijn vriend verklaart mij voor gek, mijn bff ruikt het ook bij haarzelf. Misschien toch gewoon verbrand vlees ja
Jaaaaa ik snap ook echt welke geur jullie bedoelen!! Forever het idee nu dat het verbrand vlees is maar goed. (Noem het zelf altijd gewoon ‘ik ruik naar zonnebank’ dan weet iedereen die wel eens onder een zonnebank gaat precies wat je bedoelt haha)
Ik heb het ook en vind het vet lekker ruiken. Moet dit in het tmi topic? Hahah
Niet altijd maar wel sinds vandaag.
Ik was mijn menstruatiecup aan het legen en vroeg mij opeens af.
Hoe doen vrouwen dat die niet tegen bloed kunnen? (Flauwvallen). Want hoe dan ook. Tijdens je menstruatie ga je bloed zien?
Ja soms vind ik het ook lekker, maar soms vind ik het too much ofzo??
Die geur is toch gewoon ozon? Je ruikt het soms ook als het geregend heeft na een lange tijd zon.
Wow, ik ga hier eens op letten, want dat kan ik me niet zo voor de geest halen!
Ja ik hebhet ook heel specifiek alleen als ik onder de zonnebank ben geweest
Oh ik wel, als ik dan aan m’n armen snuif ruik ik net heel sterk!
Maar ik ben nog nooit onder een zonnebank geweest dus of het echt hetzelfde is zou ik niet kunnen zeggen.
Ik heb dit wel eens opgezocht, toen ik nog onder de zonnebank ging. Ik vond het altijd zo’n typisch geurtje. Google zegt dit erover: Je huid ruikt wel anders na een bezoek aan de zonnebank ”, zegt Van Norden. „Het kunstlicht van de lampen zorgt voor een oxidatieproces op je huid en daardoor ontstaat er een vreemd geurtje.”
Ik vind het naar de zee ruiken, zo’n beetje zoutig, dus oxidatieproces klinkt heel logisch!
Niet altijd maar; zijn er op TikTok alleen maar van die ingesproken/geplaybackte filmpjes/liedjes? Is dat waar TikTok om gaat en waar iedereen zo’n lol om heeft?
Nee volgens mij staat er zoveel meer op. Check de topposts van https://www.reddit.com/r/TikTokCringe/ bijvoorbeeld eens. Zie zoveel leuke dingen voorbij komen dat ik ook een account wil gaan aanmaken!
Ik heb er 10 aangeklikt maar mijn mondhoek bewoog nog niet. Zo te hard geprobeerd allemaal :o
Ik voel me oud :o echt zo’n ‘wat doet de jeugd’ gevoel krijg ik van al die filmpjes.