Neeeee! Er zijn zoveel soorten filmpjes. En de tering er zitten zulke grappige bij, ik train m’n abs alleen al door het lachen
Wat ik me afvraag: de leerplicht start vanaf 5 jaar. De meeste kinderen gaan vanaf 4 jaar al naar school en starten in groep 1. Stroomt een kind dat thuis is gehouden tot de leeftijd van 5 jaar, dan standaard in bij groep 1 of 2?
Dit las ik toevallig gister maar is meer een column dan een echt nieuwsartikel.
Zouden dieren ook wel eens niet kunnen slapen?
Maakt voor dieren denk ik niet zoveel uit… die hoeven overdag niet perse iets te doen waarvoor ze fit moeten zijn, dus als ze niet moe zijn chillen ze gewoon door en slapen ze overdag wel
Als mijn hond niet relaxed is (vreemde omgeving oid) slaapt ze veel moeilijker en lichter.
Ik moest aan dit soort artikelen denken:
Over het op non-actief stellen van een redacteur door een andere krant
Nieuwe hoofdredacteur andere krant
Wauw
Of er echt mensen zijn die groene Paprika’s kopen?!
Omdat ik ze persoonlijk echt niet oké vind. En dacht meer mensen niet #specialsnowflake
Nee ik ook niet. Echt kut dat in zo’n mix zak die groene altijd mega groot is en de oranje en rode klein
Ik vind die groene ook niet te vreten
Ik ga even naar het ‘waar je nu pas achterkomt’ topic om te schrijven dat de verschillende kleuren paprika’s blijkbaar anders smaken…
Als je nou heel veel flessen cola koopt bij de AH, en je brengt de flessen terug bij bijvoorbeeld de Jumbo zodat je daar je statiegeld terugkrijgt, draait de Jumbo dan verlies?
Paprika’s zijn eerst groen en worden daarna als ze rijp zijn geel of rood
Je hebt ook witte en bruine en paarse paprika’s.
Feitje van de nacht
Woooaa paarse paprika?!
Nee, de winkels leveren ook die flessen weer in en krijgen ook een vergoeding per gewicht. Door gewicht weet men hoeveelheid flessen er in de zak zitten.
Maar soms zit er nog een klein beetje cola in de fles, is dat betrouwbaar te meten dan?
Beetjes drinken is minimaal.
Statiegeld moeten ze dacht ik ook inleveren. Maar hoe dat precies zit weet ik niet.