Wat heb jij je altijd al afgevraagd?

Ik heb wel eens gewone zeep in zo’n pompje gedaan als hij leeg was en dan werkt het nog steeds. Wel iets minder goed.

3 likes

Hoe koken mensen met grote gezinnen op een 4 pits gasfornuis? Ik heb al moeite met gezin van 3 personen.

Grotere pannen?

2 likes

Ik heb nog nooit 4 pitten tegelijk gebruikt eigenlijk, en gebruik ook maar heel zelden 3 pitten. We zijn wel “maar” een gezin van 3.

2 likes

Sowieso passen op een 4-pits nooit 4 pannen tegelijk. Althans niet bij mij!
Heb nu een 5 pits, maar daar heb ik soms al moeite om 3 (koeken)pannen tegelijk op kwijt te kunnen.

6 likes

Ik maak vaak hele maaltijden in 1 pan op 1 pit waar ik meerdere dagen van kan eten, en dat is echt geen inspiratieloze studentenmaaltijd ofzo, dus als je het op 4 pitten al niet red?

4 likes

Wij kookten eens per week meestal voor een stuk of 15 (soms 12 soms 19, jaarclub) en dat ging altijd prima haha. Gewoon een grote pannen idd en echt geen hele karige dingen ofzo, maar wel makkelijkere dingen. Risotto, curry, pasta, zelfgemaakte burgers, quinoa, salades dat soort dingen.

2 likes

Grote pannen, deel uit oven of magnetron bijvoorbeeld, of in delen en dan afdekken zodat het warm blijft

4 likes

Precies dit ook. 4 pannen passen niet eens goed.

1 like

Op mijn werk koken we voor 10 mensen en hebben een 5 pits. Niet altijd genoeg aan dus hebben een losse plaat erbij met gewoon een stekker in het stopcontact. En we hebben echt een enórme wok en een hele hoge pan om bijv groenten in de koken, soep in te maken of pasta.

2 likes

Oooh ja dit doet me aan mijn studententijd denken, ik had ±20 huisgenoten en soms aten we ook echt met 20. Dat was dan nog best een uitdaging maar gelukkig hadden we minstens 3 keukens ter beschikking dus dan werd het nog wel eens verdeeld door het huis

2 likes

Waarom moeten hiking schoenen zo verschrikkelijk lelijk zijn? Echt gat in de markt volgens mij. Het hoeft echt niet fashion te zijn maar ik vind 99% gewoon pijnlijk aan mijn ogen.

12 likes

Zelfs designermerken maken ze maar lelijk af

9 likes

Die bovenste zijn cute

Doe mij daar dan deze. :smiley:

10 likes

Als ik rijk was had ik ze echt gekocht :speak_no_evil:

1 like

Functionaliteit gaat soms gewoon boven vorm 🤷 Maar ik vind volledig leren halfhoge wandelschoenen ook niet per se lelijk :sweat_smile:

Een mysterie dat me al jaren in de ban heeft: ik heb heel vaak het woord ‘huid’ per ongeluk verkeerd getikt zien worden waardoor het ‘huis’ werd.
Maar volgens mij eigenlijk nooit andersom?
Mensen tikken wel ’ mijn huis is zo glowy en voelt zo zacht aan sinds ik dit product gebruik, echt een aanrader!’ maar nooit ‘zo spannend, we hebben een bod op een huid uitgebracht en de makelaar belt vanmiddag’.

HOE KAN DIT.

(misschien is het heel simpel en is de huid gewoon vaker onderwerp van gesprek dan het huis :shushing_face: )

6 likes

Ik denk omdat op qwerty toetsenbord de s voor d (dus links de s en rechts de d) zit?

1 like

Bij mij komt dat door autocorrect

2 likes